کدخبر :220153 پرینت
01 آبان 1397 - 17:30

ارایه‌ی خدمات ویژه‌ی پست به متقاضیان دریافت گذرنامه در ایام اربعین

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران از ارایه خدمات ویژه پست به متقاضیان دریافت گذرنامه در ایام اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمداحمدی، معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به ضرورت توزیع مرسولات حاوی گذرنامه به محض ورود به واحدهای پستی، گفت: در روزهای باقیمانده تا ایام اربعین، تحویل این دسته از مرسولات به مشتریان در سه شیفت کاری انجام می شود.

وی افزود: شرکت ملی پست با عمل به وظیفه ذاتی خود در ارسال به موقع مرسولات به مشتریان و همچنین تلاش در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن گردهمایی عظیم اربعین؛ واحدهای پستی خود را ملزم به توزیع گذرنامه متقاضایان در نوبت های عصرگاهی و شبانگاهی علاوه بر صبحگاهی کرده است.

او همچنین از مدیران واحدهای پستی در استان ها و مناطق تهران خواست ضمن اجرای دستورالعمل های مربوط به این خدمت، تمهیدات لازم در جهت بهره وری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در این زمینه را فراهم سازند.

احمدی در پایان افزود: اجرای طرح ویژه توزیع گذرنامه ایام اربعین امام حسین (ع) در سه نوبت، در تمامی شهرها و مناطق روستایی کشور انجام می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.