کدخبر :205254 پرینت
19 آذر 1396 - 12:01

لزوم همسو شدن رویکردهای پست ایران با تغییرات جهانی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر ارائه‌ی خدمات پستی در خطوط ارتباطی جهت رفاه حال هموطنان تأکید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس نعمتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، در جریان بازدید از اداره کل پست استان تهران و تجزیه و مبادلات، با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه کشور و اساسنامه جدید این شرکت، ارائه خدمات در دفاتر ICT روستائی را از جمله وظایف تکلیفی پست برشمرد و دستگاه های اجرائی را دعوت به واگذاری خدمات به بخش پست کرد.

وی ارائه خدمات از درگاه پست را در راستای بهبود شاخص رفاه مردم و کاهش هزینه های سربار اجتماعی دانست و گفت: با ایجاد یک پنجره واحد برای ارائه خدمت به مردم، از سرگردانی مردم کاسته و بر کیفیت خدمات افزوده خواهد شد، ضمن آن که از این طریق عرصه رقابت در خدمات پستی گسترده تر و از نظر هزینه نیز برای مشتریان مقرون به صرفه است.

مدیرعامل شرکت پست با تأکید بر حضور پست در فرودگاه ها و پایانه های مسافری قطارهای بین شهری، این امر را در راستای خدمت رسانی مناسب تر و رفاه هرچه بیشتر شهروندان دانست.

مهندس نعمتی خواستار همسو شدن رویکردهای پست بین الملل با تغییرات جهانی شد و اظهار امیدواری نمود با تعامل بیشتر و ارتباط فراگیرتر همپای تحولات جهانی پیش رفت.

معاون وزیر ارتباطات ورود رقبا در حوزه خدمات پستی را به نفع مردم دانست و استفاده از ظرفیت های شبکه در ارائه خدمات، به خصوص بخش های تخصصی مانند تمبر، بانک های اطلاعاتی و درگاه پست را برای پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه سازمانی مهم و موثر برشمرد.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست با توجه به نقش پست در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: با اجرای مناسب و با کیفیت دو پروژه بزرگ سیماک و جی نف، راه حضور و مشارکت شبکه پستی در پروژه های بزرگ ملی را هموار نموده و به تثبیت جایگاه پست کمک نمائیم.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در اساسنامه و تأکید بر ایجاد زیر ساخت های مناسب برای ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه در سطح شبکه پستی افزود: توسعه بازار خدمات پستی ایجاب می کند به سرعت خودمان را برای عرضه سرویس های جدید آماده نماییم.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.