کدخبر :191102 پرینت
31 شهریور 1395 - 16:03

ادعای پوشش سراسری تالیا در تمام نقاط ایران!

مدیرعامل تالیا در آستانه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی، از پوشش سراسری تالیا در تمام نقاط ایران خبر داد و در عین حال مهم ترین برنامه تالیا را ارتقای خدمات این سیم کارت ها به نسل چهارم (4G) و ارائه خدمات در بستر دیتا عنوان کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمد کریم ناصر صراف در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری گروه مخابرات ایران، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم ما  مهاجرت از نسل قدیم به نسل جدید تلفن همراه و امکان بهره مندی مشترکین از نسل جدید در آینده نزدیک است.

وی با بیان اینکه  نسل چهارم شبکه تلفن همراه  پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل سوم دارد افزود: امکانات این شبکه نه تنها به نفع مصرف‌کننده بلکه برای سرویس‌دهنده‌های شبکه مخابراتی نیز کارآمد است.

مدیرعامل تالیا در عین حال بیان کرد: توسعه شبکه موبایل به عنوان یک ضرورت و زیر ساخت توسعه اقتصادی کشور مورد توجه  است  و شبکه‌های موبایل می‌توانند شعار سازمان ملل با عنوان « اتصال در همه جا برای همه » را برآورده کنند.

صراف همچنین اظهار کرد: با استفاده از نسل جدید علاقه مندان می‌توانند بهترین خدمات مخابراتی از جمله انتقال داده ها را با پهنای باند نسل چهارم (LTE) و با سرعتی بالاتر از نسل های قبلی بر روی سیم کارت های تالیا داشته باشند.

وی در بخشی از سخنان خود نیز عنوان کرد که با برنامه ریزی انجام شده تالیا امکان ارائه خدمات جدید خود تا ظرفیت شش میلیون مشترک را  خواهد داشت.

مدیرعامل تالیا در پایان گفت: شرکت گسترش ارتباطات تالیا به عنوان اولین شبکه مستقل پیش‌پرداخت تلفن‌همراه (Pre-Paid) از سال ۱۳۸۳ با استفاده از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرکت‌های مطرح صنعت تلکام و مشاوران GSM آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

بیاید دروغ نگویم -امار غلط ندهیم -وعده قبل از وقوع ندهیم -طرحی را قبل از اتمام افتتاح نکنیم
منتظر خدمات دیتا تالیا هستیم.در بحث رومینگ هم ،تالیا بایستی تنها خلا پوششی شبکه خود رو با همراه اول پر کنه و بهتره دوباره شبکه Iran Taliya 43232 رو فعال کنه ،چون کیفیت شبکه تالیا واقعا عالیه.
لطفا با مسئولان شرکت تالیا و به ویژه مدیر عامل تالیا آقای ناصرصراف در مورد برنامه های آینده تالیا مصاحبه ی مفصلی انجام بدید.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.