کدخبر :186134 پرینت
25 فروردین 1395 - 16:54

مهری در همایش پست و تحقق اقتصاد مقاومتی، خبر داد:

افزایش 2/5 برابری درآمد شرکت پست در سال 94 / سال 95 سال تحول شبکه پستی است

مدیرعامل شرکت پست از افزایش 2/5 برابری درآمد این شرکت در سال 94 خبرداد و افزود:‌ اقتصاد مقاومتی در شرکت پست با ارتقاء کیفیت، تنوع سرویس و کاهش قیمت تمام شده، عملیاتی می شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس مهری در همایش پست و تحقق اقتصاد مقاومتی که با حضور مدیران استانی شرکت پست برگزار شد، با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و استفاده بهینه از  همه امکانات شرکت پست، افزود: اگر بخواهیم شرکت پست در مقابل تکانه ها مقاوم باشد؛ باید از مهمترین سرمایه که همان نیروی انسانی است، بهره گیری کنیم و شبکه پویا و مستقل داشته باشیم تا شعار پست هوشمند در خدمت مردم، عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: باید به درآمد 11200 میلیارد ریالی برسیم که در اسفند ماه  سال گذشته این موضوع به استانها ابلاغ شد و همچنین ترافیک 908 میلیون  نیز به تفکیک به استان ها ابلاغ شد که اگر رشد سال 93 را تکرار کنیم، به امید خدابه این ارقام می رسیم.

مهری ادامه داد: در سال 93 استراتژی ما، اصلاحات از بعد نیروی انسانی، ساختار فنی و اقتصادی  و سال جراحی شرکت پست بود؛ در سال 94 جراحی ها تثبیت شد و سال 95 سال تحول شبکه پستی خواهد بود.

وی بر افزایش کیفیت، سرعت و پایین آمدن قیمت تمام شده تاکید کرد و افزود: لازم است تمرکز بیشتر بر تعادل درآمد و هزینه داشته باشیم و در مجموعه مدیران پست نگاه شرکتی  و تفکر اقتصادی را نهادینه کنیم.

وی تعامل با بخش خصوصی را نیازمند آموزش برشمرد و افزود: خودباوری، محور تسریع در ایجاد تغییرات در شرکت پست است.

مدیرعامل شرکت پست به درآمد 330 میلیارد تومانی پست در  پایان سال 91 اشاره کرد و گفت: در پایان سال 94 این رقم به 755 میلیارد تومان رسید یعنی بیش از 2/5 برابر رشد درآمدی داشته ایم.

وی به تبادل تجارب استانی در شبکه پستی اشاره کرد و گفت: تغییر در مناسبات بین فردی و سازمانی و شیوه برخورد مناسب با مردم، بسیار ضروری است.

مهری بر ارائه بهتر، ساده تر و گسترده تر خدمات تاکید کرد و ادامه داد: افزایش سرعت، صرفه جویی، بهره وری، نظم اداری و مالی برای مدیران پست، بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیات مدیره شرکت پست بر تغییر در روش کسب و کار در این شرکت تاکید کرد و ادامه داد: جهت گیری های پست دنیا به سمت تجارت الکترونیک و پست لجستیک است که ما نیز باید در آن جهت حرکت کنیم.

مهری GNAF را موضوع ملی عنوان کرد و گفت: کد پستی اصلی ترین بخش اطلاعات است و باید طوری به هنگام سازی اطلاعات انجام شود تا به طور کامل بتوان به کد پستی های ارائه شده اعتماد کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.