کدخبر :181567 پرینت
24 مهر 1394 - 01:23

مزایای شبکه تلفن سازمانی همراه رایتل چیست؟

سرویس شبکه تلفن سازمانی همراه، با ایجاد شبکه ای مجازی از کاربران رایتل، برقراری ارتباط کاربران را در قالب تماس صوتی و تصویری با استفاده از شماره‌های کوتاه، امکان پذیر می‌سازد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، همواره یکی از دغدغه‌های مرتبط با استفاده از تلفن در سازمان‌ها، هزینه زیاد تماس‌ها و عدم امکان مدیریت تماس کارکنان می باشد. رایتل به این دسته از مشتریان، استفاده از شبکه تلفن سازمانی همراه را پیشنهاد کرده است.

سرویس شبکه تلفن سازمانی همراه، با ایجاد شبکه ای مجازی از کاربران رایتل، برقراری ارتباط کاربران را در قالب تماس صوتی و تصویری با استفاده از شماره‌های کوتاه، امکان پذیر می‌سازد.

همچنین در این سرویس تمامی تماس‌های درون شبکه و برخی از تماس‌های برون شبکه بر اساس نوع طرح انتخاب شده، مشمول تخفیف می شوند.

یکی دیگر از قابلیت‌های این سرویس امکان اعمال محدودیت و در نتیجه مدیریت بهتر تماس‌های ورودی و خروجی است.

قابلیت‌ها:
امکان استفاده از تخفیف‌های متفاوت در تماس‌ها

  • تماس‌های درون شبکه (on VPN): تماس‌های بین اعضای MVPN که مشمول بیشترین میزان تخفیف است.
  • تماس‌های برون شبکه خاص (gold-list): تماس‌هایی که اعضای MVPN با گروه تعریف شده‌ای از شماره‌های خارج MVPN خود برقرار می کنند و شامل تخفیف کمتری به نسبت تماس‌های درون شبکه است.
  • تماس‌های برون شبکه (off VPN): تماس‌های اعضای MVPN با سایر شماره‌ها که مشمول تخفیف نمی شود.

اعمال محدودیت بر روی تماس‌های ورودی و خروجی

  • لیست شماره‌های مجاز (white list) : کاربران فقط امکان دریافت و برقراری تماس با اعضای این لیست را خواهند داشت.
  • لیست شماره‌های غیرمجاز (black list) : کاربران امکان دریافت و برقراری تماس با اعضای این لیست را نخواهند داشت.
  • امکان محدود سازی تماس بر اساس کد مقصد: مانند مسدود نمودن تماس‌های خارج از کشور

اعمال سیاست‌های خاص پرداخت هزینه تماس

  • کسر هزینه تماس‌های درون شبکه و برون شبکه از حساب سازمانی
  • کسر هزینه تماس‌های درون شبکه از حساب سازمانی و برون شبکه از حساب شخصی کاربر
  • کسر هزینه تماس‌های درون شبکه و برون شبکه از حساب شخصی کاربر

حالت پیش فرض برای این محصول، کسر هزینه تماس‌های درون شبکه از حساب سازمانی و برون شبکه از حساب شخصی کاربر است. بدین ترتیب تفکیک تماس‌های سازمانی و غیر سازمانی و پرداخت هزینه تماس مناسب آن ها بر اساس سیاست سازمان میسر می شود.

امکان شماره گیری سریع با اختصاص شماره‌ کوتاه
امکان استفاده از شماره‌های کوتاه 2 تا 6 رقمی بنابر درخواست سازمان برای تماس‌های صوتی و تصویری درون شبکه وجود خواهد داشت. همچنین تماس با شماره‌های عادی نیز امکان‌پذیر می باشد. به‌عنوان نمونه، کاربری که دارای شماره عادی 09202222100 می تواند دارای شماره کوتاه 100 بوده و امکان برقراری تماس درون شبکه MVPN با این مشترک از طریق هر دو شماره وجود خواهد داشت.

مدیریت سرویس
مدیریت سرویس از طریق IVR به دو زبان فارسی و انگلیسی در دو سطح نماینده سازمان و کاربر امکان پذیر است.

مزایا:

  • کاهش هزینه تماس‌های سازمانی
  • مدیریت بهینه تماس‌ها و هزینه‌ها
  • برقراری ارتباط سریع با استفاده از امکان تعریف شماره‌های کوتاه
  • تفکیک تماس‌های سازمانی و غیر سازمانی

✔  جهت اشتراک سرویس می توانید با بخش فروش تجاری رایتل از طریق پست الکترونیک B2Bsales@rightel.ir تماس برقرار کنید و یا فرم ثبت سفارش سرویس را از اینجا تکمیل نمایید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.