کدخبر :179597 پرینت
19 مرداد 1394 - 00:11

بانک حکمت ایرانیان به سوئیفت متصل شد

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان از راه اندازی سوئیفت در اردیبهشت ماه سال جاری و اتصال به سامانه های آن خبر داد و گفت: این بانک با کشورهای ترکیه، هندوستان و چین روابط کارگزاری برقرار کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عباس عسگرزاده با بیان اینکه، بانک حکمت ایرانیان چهار سال پیش راه اندازی شده است، افزود: در این مدت سامانه های اصلی و پایه های این بانک کامل شده به نحوی که زنجیره سیستم بانکی در این بانک کامل شده است.

وی، با اشاره به تحریم نظام بانکی و بانک مرکزی و همچنین محدودیت داد و ستدهای بین المللی در سال های گذشته، اظهار داشت: بانک حکمت ایرانیان با وجود این تحریم ها توانست در پایان سال ۹۳ مجوز پیوستن به سوئیفت جهانی را دریافت کند.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان ادامه داد: برهمین اساس این بانک در اردیبهشت ماه سال جاری نیز به سامانه های سوئیفت متصل و با کشور های ترکیه، هندوستان و چین روابط کارگزاری برقرار کرد تا بتوانیم در حوزه صادرات و واردات نقش بهتری ایفا کنیم.

عسگرزاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان بانک حکمت ایرانیان و صندوق ضمانت صادرات، اظهار داشت: همچنین این بانک به سامانه وام ازدواج بانک مرکزی متصل شده و اقداماتی را در حوزه تولید، پشتیبانی و همچنین اقتصاد مقاومتی انجام داده است.

قرار است این بانک در حوزه بانکداری بین المللی در بخش اسناد، ضمانتنامه ها و فاینانس تا پایان سال جاری اقداماتی را انجام دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.