کدخبر :17731 پرینت
23 آبان 1393 - 20:02

صدری: افزایش 10 برابری مشترکان فعال رایتل در سال جاری

متن خبر

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در ایران، گفت: در سال 93 تعداد مشترکین فعال ما نسبت به سال 92، حدود 10 برابر افزایش یافته است.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، سید "مجید صدری" مدیرعامل شرکت رایتل در بخش اول سخنان خود در برنامه‎ی تلویزیونی مناظره، اشاره کرد: رایتل به عنوان اولین اپراتور نسل سوم از سال 90 آغار به کار کرد و صددرصد سهام این شرکت متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

وی اظهار داشت: در دوره‎ی سه ساله‎‎ای که دوره‎ی انحصار ما بود، شرکت رایتل نتوانست به اهداف عالیه‎ی خود برسید، ولی رایتل آینده‎ی خوبی را پیش رو خواهد داشت.

 

صدری ادامه داد: در سال 93 تعداد مشترکین فعال ما نسبت به سال 92، حدود 10 برابر افزایش یافته است.

صدری در ادامه با بیان اینکه بیش از 80 درصد مصرف مشترکان رایتل دیتا است، گفت: تمام تلاش ما این است تعرفه‎ها مناسب باشند.

 

صدری خاطرنشان کرد: تعرفه‎‎های مشتریان رایتل 4 تا 10 درصد کمتر از اپراتورهای دیگر است.

 

مدیرعامل رایتل در بخش دوم برنامه‎ی تلویزیونی مناظره که عصر جمعه از شبکه‎ی یک سیما به صورت زنده پخش می‎شد، تصریح کرد: باید رویکرد جدیدی تحت عنوان "استفاده از توان داخلی در تولید محتوا و فرهنگ اسلامی و ایرانی" را در دستور کار قرار دهیم که البته تاکنون قدم های خوبی در این حوزه برداشته شده است.

 

وی به استفاده از توان داخل در این اپراتور تاکید و خاطرنشان کرد: تلاش ما در رایتل بر این بوده است که از توان داخل در این اپراتور استفاده کنیم و در حال حاضر تعداد زیادی شرکت داخلی در حوزه‎ی محتوی با ما در حال همکاری هستند.

 

مدیرعامل رایتل افزود: تمام تلاش ما این است که تعرفه ها مناسب و مطابق با نیاز مشتریان باشد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.