کدخبر :172700 پرینت
13 بهمن 1393 - 14:04

مدیر کل فناوری اطلاعات استان سمنان:

افتتاح پروژه های ارتباطی با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال

پروژه های ارتباطی در قالب پروژه های زیر ساخت، پست بانک، مخابرات و اپراتور های تلفن همراه در استان سمنان با ارزشی بالغ بر 270 میلیارد ریال در استان سمنان به بهره برداری می رسد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مدیر کل ICT استان سمنان با اشاره به سفر وزیر ارتباطات به همراه هیأت همراه به استان خوزستان در روز شنبه گفت: به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتتاح پروژه های ارتباطی، مخابراتی و فناوری اطلاعات در دستور کار قرار دارد.

مهندس شهاب،  توسعه پهنای باند لایه لبه استان به ظرفیت 40 گیگابیت بر ثانیه، راه اندازی سایت های BTS   توسط اپراتور ها به منظور ارائه سرویس نسل سوم و چهارم تلفن همراه؛ مرتفع نمودن رومینگ با همراه اول از جمله این افتتاحات دانست.

مدیرکل ICT استان سمنان اظهار کرد: همچنین در این سفر 500 کیلومتر فیبرنوری در مسیرهای مختلف استان سمنان  به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزایش ضریب نفوذ اینترنت در استان سمنان به 65 در صد را در طول یکسال گذشته از جمله دستاوردهای این استان خواند و گفت: ارائه خدمات الکترونیک و کمک به اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات از جمله برنامه های ما در این استان بوده است.

وی ارائه سرویس های ارتباطی به روستا ها و  مناطق محروم را از دیگر اهداف وزارت ارتباطات خواند و گفت: در این راستا ارتباط 160 روستا به اینترنت پرسرعت برقرار شده است و برقراری ارتباط برای  74 روستای دیگر  استان را نیز در سال آینده در نظر داریم. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.