کدخبر :172032 پرینت
13 دی 1393 - 20:09

با حضور معاون منابع انسانی:

مراسم اختتامیه دوره آموزشی بدو خدمت برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید با حضور معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد در مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علی اکبر اعتمادی نیا – معاون منابع انسانی و آموزش – در این مراسم با تبریک به همکاران جدید به مناسبت پیوستن به خانواده بزرگ مهر، گفت: کار کردن در یک مجموعه ارزشی که اجرای قوانین شرعی در امور اقتصادی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده، موهبتی است که باید قدر دان آن باشیم.

وی با تاکید بر مغتنم شمردن تمامی لحظات زندگی، ابراز داشت: فرصت های زندگی بسیار زود گذرند و فلسفه وجودی خلقت انسان، امتحان و خودشناسی است لذا باید از سنین جوانی که بهترین دوران برای عبادت و خدمت گذاری به خلق خداست، بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.

اعتمادی نیا با تشریح ماموریت های سازمانی و فرهنگ حاکم بر بانک مهر اقتصاد، خاطر نشان کرد: دین مداری، اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع، از خود گذشتگی و ولایتمداری از مولفه های اصلی فرهنگ سازمانی ماست که می توانیم با تکیه بر این اصول در عرصه رقابت حضوری پر رنگ داشته باشیم، از اینرو باید متناسب با این فضا حرکت کنیم.

معاون منابع انسانی و آموزش تصریح کرد: 22 سال از فعالیت بانک مهر اقتصاد می گذرد و این مجموعه امانتی است که با تلاش و زحمات همکاران سابق به ما واگذار شده است لذا همگی موظفیم با کوشش و پشتکار در جهت رشد و تعالی بانک حرکت کنیم و با افتخار این امانت را به نسل های آتی منتقل کنیم.

وی با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند در دوران زندگی حرفه ای، اظهار داشت: باید خود را به علوم روز دنیا و مهارت های مرتبط کاری تجهیز کنیم، چرا که بانک زمانی به اهداف مورد نظر و سر منزل مقصود می رسد که از کارکنانی کارآمد، متعهد و متخصص برخوردار باشد، بنا بر این ضروری است تا اصل آموزش و فراگیری را همواره مورد توجه قرار دهیم.

بر اساس این گزارش 61 نفر داوطلب استخدام از استان های اصفهان، لرستان، زنجان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، گلستان و حوزه مرکزی در این دوره آموزشی حضور داشتند که مباحثی در سرفصل های بانکداری عمومی، آشنایی با انواع سپرده ها و محصولات، نرم افزار نگین، حسابداری بانکی، مباحث حقوقی، تکنیک های تحویلداری، مهارت های ارتباطی، آیین نامه انضباطی، مباحث حراستی، دستورالعمل های منابع انسانی، اخلاق اسلامی و آشنایی با بانک مهر اقتصاد برای فراگیران تدریس شد. 
انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.