کدخبر :15320 پرینت
04 تیر 1393 - 07:23

توسعه زیرساخت های سوئیچ و فیبرنوری ایران قابل تقدیر است

متن خبر

دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات، گفت: من از این میزان توسعه در زیرساخت های سوئیچ و فیبرنوری ایران شگفت زده ام؛ چراکه توسعه زیرساخت های ارتباطی ایران بسیار پیشرفت کرده است.

به گزارش سیتنا، "حمدون توره" در بازدید از سالن های سوئیچ و مدیریت شبکه نگهداری زیرساخت در مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی، افزد: تغییرات بسیاری را در زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی ایران می بینم که نشان دهنده تغییرات توسعه ای فراوان در زیرساخت های اصلی است.

 

وی افزود: افزایش درگاه های بین المللی ایران نشانگر نقش کلیدی ارتباطی ایران در منطقه است که با توجه به توسعه هائی که امروز دیدم می تواند به ایران نقش پررنگتری در عرصه جهانی ارتباطات بدهد.

 

حمدون توره در ادامه گفت: امید را در چهره ایرانیان می بینم و امیدوارم به دنبال تغییرات ایجاد شده، ایران بتواند نقشی مهمتر در جریانات جاری بین الملل ارتباطات جهان ایفا کند.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات ضمن تحسین پیشرفت های ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت در حوزه شبکه زیرساخت، ابراز امیدواری کرد ایران بتواند دراجلاس های پیش روی این اتحادیه و از جمله اجلاس WSIS که تکنولوژی های نوین اطلاعاتی و ارتباطی در آن نقش برجسته ای دارند، موثرتر از گذشته ظاهر شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.