کد مطلب: 

296210

وقتی فیلم خصوصی این استقلالی لو رفت!

علیرضا نیکبخت، ملی‌پوش اسبق استقلال و پرسپولیس به پخش شدن بخش‌هایی از فیلم عروسی خود واکنش نشان داد.
وقتی فیلم خصوصی این استقلالی لو رفت!

به گزارش سیتنا، در روزهای پایانی خرداد سال ۹۹ صحنه‌هایی از مراسم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب رسانه‌ای بسیار زیادی پیدا کرد. این مسئله واکنش بازیکن اسبق استقلال، پرسپولیس و تیم ملی را در پی داشت.

نیکبخت دوم تیر سال ۹۹ طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی پیرامون ماجرای فوق به همکارمان گفت: من خودم هم این فیلم را در فضای مجازی دیدم ولی نمی‌دانم کار کدام‌یک از رفقا بوده است. حدودا ۶۰ الی ۷۰ نفر به مراسم دعوت شده بودند و آن‌جا دیدم که ۲۰ نفر از دوستان دارند با موبایل خود فیلم می‌گیرند اما چون کار خلافی نکرده‌ام، مسئله برایم اهمیتی ندارد و مهم نیست که این فیلم بیرون رفته یا نرفته چون همان‌طور که گفتم، مراسم عروسی بود. البته با یک برنامه‌ریزی دقیق به همسرم گفتم برایت تولد گرفته‌ام و منزل یکی از دوستانم را هم آماده کردم ولی خانواده خودم و همسرم را در جریان قرار دادم و بنا شد به خود او چیزی نگوییم تا سورپرایز شود. البته قبل از ورود، همه آن‌ها تست تب‌سنجی دادند و تمام وسایل خانه را هم ضدعفونی کرده بودیم تا از بابت بحث کرونا مشکلی ایجاد نشود.

نیکبخت در ادامه پیرامون حضور مدعوین فوتبالی در مراسم مذکور نیز ادامه داد: از فوتبال خیری ندیدم و هیچ فوتبالی هم در این مراسم حضور نداشت!

وقتی فیلم خصوصی این استقلالی لو رفت!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2024-06-22 21:01

افزودن دیدگاه جدید