کدخبر :309353 پرینت
30 مهر 1403 - 08:54

لزوم برخورد قاطع با سامانه پیگیری وصول مطالبات توسط اتاق اصناف تهران

روسای اصناف تهران با تاکید بر زمینه های شکل گیری اقدامات غیر قانونی در سامانه وصول مطالبات که فارغ از هرگونه شفافیت و معناست به مشکلات حقوقی و قانونی سامانه مذکور اشاره و خواستار برخورد جدی و پیگیری قاطع اتاق اصناف تهران با همراهی تمامی روسای اتحادیه های صنوف شدند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، روز یکشنبه مورخ بیست و نهم مهرماه 1403، اجلاس فوق العاده ای به ریاست حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران و با حضور هیات رئیسه و روسای اتحادیه های صنفی، برگزار شد.

در این اجلاس، حضار با تاکید بر زمینه های شکل گیری اقدامات غیر قانونی در سامانه وصول مطالبات که فارغ از هرگونه شفافیت و معناست به مشکلات حقوقی و قانونی سامانه مذکور اشاره و خواستار برخورد جدی و پیگیری قاطع اتاق اصناف تهران با همراهی تمامی روسای اتحادیه های صنوف شدند.

موضوع با اهمیتِ «پیگیری ایراداتِ سامانه وصول مطالبات»، اتاق اصناف تهران را بر آن داشت که به فوریت و با حضور روسای اتحادیه های صنوف دست به برگزاری اجلاسی در این خصوص بزند تا علاوه بر ایرادات سخنرانان که تنی چند از روسای اتحادیه های صنوف بودند و نیز صحبت ها و تذکراتِ حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران و اعضای هیات رئیسه، در پایان و طی بیانیه ای موضع و تصمیم گیری این سازمانِ مردم نهاد در خصوص سامانه ای اعلام شود که این روزها واحدهای صنفی را در اخذ حق عضویت های خارج از عرف و قانون به شکلی بی سابقه به ستوه آورده و آن ها را در میانه گرفتاری های متعددِ صنفی، هزینه های بالا، مالیات، بیمه و غیره تحت فشار قرار داده است.

در پایان این نشست و به همت روابط عمومی اتاق، نشستی خبری با حضور اهالی رسانه های مطرح، برپا شد و رئیس اتاق اصناف تهران با حضور در جمع این اصحاب رسانه به پرسش های آن ها در خصوص ابهامات و شبهات سامانه وصول مطالبات، پاسخ داد.

گفتنی ست سخنرانان جلسه که در گزارش هایی جداگانه به محتوای صحبت های آن ها خواهیم پرداخت، علاوه بر تاکید بر زمینه های شکل گیری رانت و فساد در سامانه وصول مطالبات که فارغ از هرگونه شفافیت و معناست، به مشکلات حقوقی و قانونی سامانه مذکور اشاره و خواستار برخورد جدی و پیگیری قاطع اتاق اصناف تهران با همراهی تمامی روسای اتحادیه های صنوف شدند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.