کدخبر :308929 پرینت
22 مهر 1403 - 09:26

اگر تلفن همراه در دستشویی هواپیما افتاد، چکار کنیم؟

برای تمیز کردن تلفن‌ های همراه پس از افتادن در محیط‌های آلوده، افراد باید از ضدعفونی‌کننده‌ های قوی استفاده کرده و گوشی را با دقت بسیار تمیز کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، الی کیس، مهماندار خطوط هوایی آمریکایی، تجربه ناخوشایند افتادن آیفونش در توالت هواپیما را با ۱۶۰ هزار دنبال‌کننده خود در تیک‌تاک به اشتراک گذاشت.

او با اشاره به ترس همیشگی افراد از این اتفاق، گفت که گوشی او به دلیل اندازه بزرگش نتوانست به داخل لوله توالت هواپیما کشیده شود. کیس توضیح داد که با استفاده از صابون، مواد ضدعفونی‌کننده و شیشه‌پاک‌کن توانسته تلفنش را تمیز کند، اما همچنان احساس ناخوشایندی دارد و در فکر خرید گوشی جدید است. او گفت: «حتی با تمیز کردن کامل، هنوز حس بدی دارم.»

این اتفاق پس از آن رخ داد که کیس در حالی که تلفنش را در جیب داشت، به دستشویی هواپیما رفت. او توضیح داد که صدای وحشتناک شستشو را شنیده، اما خوشبختانه آیفونش بیش از حد بزرگ بود که به داخل توالت هواپیما برود. کیس افزود: «خوشبختانه گوشی من داخل توالت گیر کرد و بیرون آمد، اما بدی ماجرا این است که حالا باید آن را تمیز کنم.»

این موضوع، بسیاری از مخاطبان را به بحث واداشته است. در حالی که برخی افراد مشابه تجربه کیس را داشتند و از این اتفاق ناراحت شده بودند، برخی دیگر راهکارهای خود برای تمیز کردن گوشی‌های آغشته به آب یا دیگر مواد را پیشنهاد دادند.

الی کیس همچنین نکاتی برای تمیز کردن تلفن‌های همراه پس از افتادن در محیط‌های آلوده ارائه داد. او تأکید کرد که افراد باید از ضدعفونی‌کننده‌های قوی استفاده کرده و گوشی را با دقت بسیار تمیز کنند. وی در پایان گفت: «حتی با اینکه گوشی را به خوبی تمیز کردم، هنوز احساس می‌کنم باید یک گوشی جدید بخرم.»

یکی از دیگر داستان‌های مشابه که در این موضوع مطرح شد، مربوط به زن ساکن واشنگتن است که هنگام تلاش برای نجات گوشی خود از توالت یک سرویس بهداشتی عمومی، سر خود را به طور ناخواسته به داخل توالت فرو برد. این زن پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه توانست گوشی خود را بازیابی کند و با امداد تماس بگیرد.

این داستان‌ها باعث شد تا بحث‌هایی درباره بهترین راه‌های مقابله با افتادن تلفن در توالت و روش‌های بازیابی و تمیز کردن آن‌ها به وجود بیاید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.