کدخبر :306482 پرینت
03 شهریور 1403 - 13:25

لزوم تجدید ساختار وزارت صمت برای بهره‌گیری از فناوری‌های نوظهور

سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه تبریک به وزیر جدید صمت، تاکید کرد: وزارت صمت برای تحول در صنایع پیشرفته و نوظهور نیاز به تجدید ساختار سازمانی و آموزش های تخصصی دارد. برای جبران فاصله تا فناوری‌های نوظهور، از یک‌سو لازم است رابطه وزارت صمت با دستگاه های دولتی فناور تقویت شود و از سوی دیگر از مشارکت تشکل های تخصصی خوشنام در بخش خصوصی بهره مند شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت چهاردهم نوشت:

جناب آقای دکتر اتابک

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

با سلام و احترام

تجارب علمی و صنعتی  وسوابق درخشان جنابعالی موجب گردید که با رای اعتماد قاطع مجلس شورای اسلامی ایران سکان وزارت صنعت، معدن و تجارت را برعهده بگیرید.

همانطوری که جنابعالی بخوبی واقف هستید، ساختار فعلی وزارت صمت و همچنین توان کارشناسی آن تناسب چندانی با فناوری های پیشرفته و نوظهور ندارد و نیاز مبرم به تحول اساسی می باشد.

برای توانمندسازی تشکیلات سازمانی وزارت صمت لازم است که ارتباطات و تعاملات جدی بین آن وزارتخانه با دستگاه های اجرایی فناور مانند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سطح دولت از یکسو و همچنین بهره مندی از مشارکت تشکل های تخصصی خوشنام و بی طرف در بخش خصوصی ازسوی  دیگر برقرار شود.

سندیکای صنعت مخابرات ایران با تجارب و توانمندیهای مناسب در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام می نماید.

با احترام
فرامرز رستگار
دبیر و نایب رئیس هیات مدیره

نامه

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.