رقابت فعالان حوزه تبلیغات در جشنواره تبلیغات خلاق دانشگاه تهران
اولین دوره از جشنواره تبلیغات خلاق توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم زمان با برگزاری دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی در روزهای سوم و چهارم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
به گزارش سیتنا، دکتر هاشم آقازاده، مدیرگروه بازرگانی دانشکده مدیریت و رئیس کنفرانس، افزود: تبلیغات و اقتصاد به نوعی در هم تنیده شده اند، بنابراین یکی از اصلی ترین موضوعاتی که می تواند از حوزه بازاریابی و اقتصاد مورد بررسی قرار گیرد مبحث تبلیغات است.
به گفته رئیس کنفرانس مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران، شرکت کنندگان در دو سطح حرفه ای و آماتوری می توانند آثار خود را در قالب دسته بندی های ، تبلیغات چاپی (مکتوب)، تبلیغات رادیویی ، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتالی به جشنواره ارسال کنند.
لازم به ذکر است شرکت در این جشنوار هیچ گونه هزینه نداشته و کلیه کانون های تبلیغاتی، شرکت ها و سازمانها و فعالان این حوزه می توانند به صورت رایگان در این جشنواره شرکت کنند.
صاحبان آگهی می توانند به وب سایت کنفرانس به نشانی www.marketingmanagement.ir مراجعه و فرم مربوط به خود را تکمیل و فایل اثر تبلیغاتی خود را بارگذاری کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید