به گزارش سیتنا، دکتر هاشم آقازاده، مدیرگروه بازرگانی دانشکده مدیریت و رئیس کنفرانس، افزود: تبلیغات و اقتصاد به نوعی در هم تنیده شده اند، بنابراین یکی از اصلی ترین موضوعاتی که می تواند از حوزه بازاریابی و اقتصاد مورد بررسی قرار گیرد مبحث تبلیغات است.
به گفته رئیس کنفرانس مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران، شرکت کنندگان در دو سطح حرفه ای و آماتوری می توانند آثار خود را در قالب دسته بندی های ، تبلیغات چاپی (مکتوب)، تبلیغات رادیویی ، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتالی به جشنواره ارسال کنند.
لازم به ذکر است شرکت در این جشنوار هیچ گونه هزینه نداشته و کلیه کانون های تبلیغاتی، شرکت ها و سازمانها و فعالان این حوزه می توانند به صورت رایگان در این جشنواره شرکت کنند.
صاحبان آگهی می توانند به وب سایت کنفرانس به نشانی www.marketingmanagement.ir مراجعه و فرم مربوط به خود را تکمیل و فایل اثر تبلیغاتی خود را بارگذاری کنند.
انتهای پیام