کدخبر :316159 پرینت
10 اسفند 1403 - 12:27

ببینید | ریبرندینگ همراه اول عامل ارتقاء نگاه مشتریان، همراه با ارائه سرویس های نوین

سرپرست معاونت فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران، معتقد است: ریبرندینگ همراه اول باعث می شود که نگاه مشتریان متنوعی که از محصولات مختلف مبتنی بر فناوری های نوین استفاده می کنند، همراه با محصولات و خدمات نوین رشد یابد.

متن خبر

دکتر محمد خوانساری، سرپرست معاونت فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران، در حاشیه مراسم ریبرندینگ همراه اول در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون مزیت ریبرندینگ شرکت های بزرگی همچون همراه اول، گفت: موضوع ریبرندینگ از جهت تداوم کسب و کار، توسعه بازار و همراهی و همگامی زیرمجموعه و توسعه هایی که در شرکت های جنبی یک برند داده می شود، مساله مهمی است.

وی، ادامه داد: همراه اول در یک دهه گذشته توسعه های متعدد و مختلفی را داشته است؛ در حوزه لایه خدمات، ورود جدی داشته است، شرکت های متعددی به عنوان Spin off (یک سازمان بزرگ‌تر به چند کسب‌وکار خردتر و مستقل تقسیم می‌شود) از آن جدا شدند و قاعدتا همه این موارد باید با برند اصلی در ارتباط باشند که قدرت همراه اول را به نحو منسجم و درستی نمایش دهند.

خوانساری، افزود: در شرایط حاضر اینگونه نیست و به نظر بنده همراه اول اقدام مهم و شایسته ای انجام داده که ریبرند را انجام داده و این ریبرندینگ باعث می شود که دید مشتریان متنوعی که از محصولات مختلف جدید مبتنی بر فناوری های جدید و خدمات جدید استفاده می کنند، همراه محصولات و خدمات رشد یابد.

خبرنگار زهرا طاهری

تصویربردار: مهسا شریفی نیا

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.