مدیر بازاریابی شرکت رایورز: برای عرضهی محصولات خود در حد معیارهای جهانی آمادهایم
مدیر بازاریابی شرکت مهندسی نرم افزار رایورز، گفت: این شرکت توانمندی و آمادگی لازم را برای عرضه محصولات خود در حد معیارهای جهانی دارد.
مهندس "مهدی مرادیان" مدیر بازاریابی شرکت مهندسی نرم افزار رایورز در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در گفتوگو با خبرنگار سیتنا در خصوص اهداف و برنامههای این شرکت در سال جاری، اظهار کرد: شرکت رایورز با توجه به دستاوردهای تکنولوژیکی در گذشته ، در سال 93 نیز میتواند با ادامهی فرهنگ بازارگرایی در مشتریان، خدمات بهتری را ارائه دهد.
مرادیان ادامه داد: شرکت رایورز در آینده در مجامعی مانند نمایشگاه یا مکانهای مشابه به روش متفاوتتری نسبت به گذشته حضور خواهد یافت.
وی همچنین خاطرنشان کرد: هدفگذاری ما در سال جاری بیشتر به سمت برآورده کردن نیازهای مشتریان در حد فراتر از انتظار آنهاست، در این راستا توانمندی و آمادگی لازم را برای عرضه محصولات خود در حد معیارهای محصولات جهانی داریم.
وی همچنین افزود: هدف از حضور شرکت رایورز در این نمایشگاه بیشتر معرفی محصولات به نحو کاربردی به جای ارائهی محصولات نرم افزاری است. در این راستا به مشتریان راهکار ارائه میدهیم تا با ابزارها و نرم افزارهای لازم، نیازهایشان را مرتفع کرده و به سمت آینده قدم بردارند.
مدیر بازاریابی رایورز در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا در خصوص ارزیابی از میزان دستیابی به اهداف مدنظر برای حضور در این نمایشگاه، اظهارکرد: شرکت رایورز که یکی از شرکتهای بزرگ خصوصی در حوزهی IT است، همیشه سعی کرده که در این صنعت پیشقدم باشد. امید است که این شرکت با حضور در این نمایشگاه و فعالیتهای مشابه در برنامههای امسال هم نوآور باشد و نگاه متفاوتی را عرضه کند.
وی همچنین در خصوص وجود تفاوت در ارائهی خدمات و محصولات آتی شرکت نسبت به محصولات فعلی، گفت: طی چند سال گذشته تمرکز در شرکت رایورز، دسترسی به تکنولوژی بوده است، ولی با توجه به این که به تکنولوژی نزدیک به تکنولوژی روز دنیا دسترسی پیدا کرده ایم، اکنون مطمئنیم که نیازها را بسیار بهتر از قبل برآورده میکنیم.
وی ادامه داد: همچنین امیدواریم که بتوانیم در نحوهی انتقال این شیوه به مشتریان موفق عمل کنیم که با توجه به فرهنگ بازارگرایی که در رایورز در حال پیاده سازی است، بسیار خوش بین هستیم که بتوانیم در این زمینه هم به موفقیت دست پیدا کنیم.
مرادیان همچنین در خصوص مشکلات احتمالی در زمینهی تلاش شرکت برای ایجاد فرهنگ بازارگرایی، خاطرنشان کرد: قاعدهی تغییر نگرش همیشه با مشکل مواجه است؛ مخصوصا در محیط مشتریان. همچنین مباحثی مانند رقبای جدید که سعی میکنند در این حوزهها وارد شوند جزو موانعی است که ممکن است وجود داشته باشد، اما ما به قدری به توانمندی خود مطمئن هستیم که میتوانیم در حد فراتر از انتظار مشتریان خدمات ارائه دهیم.
گفتنی است که شرکت رایورز خدمات و محصولات خود رادر غرفه 44 سالن خلیج فارس واقع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از تاریخ 18 تا 21 خردادماه جاری به مدت چهار روز ارائه میدهد.
گفت و گو از مونا ارشادی فر
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید