کدخبر :305752 پرینت
20 مرداد 1403 - 11:51

کاهش فاصله درخواست تا دایری اتصال فیبرنوری با تقویت تیم‌های اجرایی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: متقاضیان اتصال به شبکه فیبرنوری می توانند موقعیت‌شان را بر روی نقشه مشاهده کنند، که اگر در منطقه سبز و دارای امکانات اتصال باشند، بلافاصله پس از تماس تلفنی یا ثبت سیستمی درخواست، دایری ایجاد می‎شود، در سایر مناطق نیز در صف انتظار قرار می‌گیرند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مجید سلطانی در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در نشست خبری پیرامون روند توسعه پروژه فیبرنوری، گفت: ما در نقاطی که امکانات ایجاد می‌کنیم، کار جدیدی در آستانه رونمایی است که البته بخشی از آن رونمایی شده و باقی مانده آن تا پایان ماه نهایی می‌شود.

وی، ادامه داد: مشترک می تواند موقعیت منزل خود را با توجه به امکانات مجموعه ما بر روی نقشه مشاهده کند، اگر در منطقه سبز یا همان منطقه ای که ما امکانات داریم، باشد، بلافاصله پس از تماس تلفنی یا ثبت سیستمی درخواست، دایری ایجاد می‎شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: دایری در شهر با شهر و استان با استان متفاوت است و با توجه به تعداد صف انتظار در تهران، تیم اجرایی خود را تقویت کرده ایم و تعداد زیادی نماینده فروش و پیمانکار از مخابرات استان تهران داریم و این فاصله بین درخواست و دایری رو به کاهش است.

سلطانی، خاطرنشان کرد: در برخی استان ها دایری یک روزه انجام می شود و بسته به استان متفاوت است؛ در تهران نیز مشکلاتی وجود دارد که در همین راستا مدیران مخابرات استان تهران در تمامی جلسات مربوطه شرکت می کنند تا مشکل برطرف شود.

وی، افزود: در همه کشورهای دنیا از سیستم هوایی برای این امکان استفاده می شود و با وجود اینکه در شرکت مخابرات ایران خیلی کم از این سیستم استفاده می کنیم، همچنان در تهران مشکلاتی وجود دارد که از مسیر زمینی در حال برطرف کردن آنها هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: قبلا دزدی کابل مسی داشتیم که با آمدن فیبر، این دزدی ها کاهش یافته، چراکه خود فیبر برای سارقین ارزشی ندارد.

وی، اظهار کرد: موضوعات خدمات پس از فروش، دایری و تعمیر را مرتب پیگیری می کنیم و با برنامه ریزی و برگزاری جلسات هفتگی با همه استان ها علی الخصوص استان تهران مشکلات در حال برطرف شدن است.

انتهای پیام

خبرنگار: مونا ارشادی فر

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.