کدخبر :4088 پرینت
04 مهر 1391 - 07:47

دهمین کنفرانس امنیتی Hack in The Box

متن خبر

ده سال از اولین باری که کنفرانس امنیتی Hack in The Box در مالزی شروع به کار کرد می گذرد و امروزه این کنفرانس به یکی از معتبرترین کنفرانسهای امنیتی جهان تبدیل شده است.
  
به گزارش سیتنا، هتل اینتر کانتیننشال کوالالامپور از 8 تا 11 اکتبر میزبان شرکت کنندگان در کنفرانس Hack in The Box خواهد بود که دهمین سالگرد خود را جشن می گیرد.
در این کنفرانس، هکرها، متخصصان امنیتی، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و بسیاری افراد دیگر از سراسر جهان شرکت می کنند. پیش بینی می شود این بزرگترین کنفرانس HiTB تا به امروز باشد.
کنفرانس Hack in The Box همزمان با اولین نشانه های جرائم اینترنتی آغاز به کار کرد و امروزه تبدیل به یکی از معتبرترین کنفرانس‌های امنیتی شده است که متخصصین امنیتی را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد. در ده سال گذشته این کنفرانس به اروپا و خاورمیانه نیز گسترش پیدا کرده است.
برخی سخنران‌های این کنفرانس پایه گذاران Pirate Bay، موسس OpenBSD و برخی اعضای گروه LSD و بسیاری افراد شناخته شده دیگر در زمینه امنیت می باشند که از بین سخنرانان ده سال گذشته انتخاب شده اند.
قابل ذکر است در سال جاری یک خیریه در کنار کنفرانس برگزار می‌شود که هدف آن کمک مالی به بیمارستانی است که به بیماران سرطانی خدمات ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس به آدرس زیر مراجعه نمایید: 
http://conference.hitb.org/hitbsecconf2012kul
 

انتهای پیام
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.