کدخبر :308580 پرینت
15 مهر 1403 - 08:59

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران حراست شرکت ارتباطات زیرساخت

مراسم تکریم از تلاش های حسین راهلی مدیرکل سابق دفتر حراست و معارفه محسن نوروزی به عنوان مدیر کل جدید این دفتر با حضور دکتر بهزاد اکبری معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و دکتر حسنی رئیس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مراسم تکریم و معارفه مدیران حراست شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد.

در این مراسم که اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل و جمعی از مدیران کل شرکت حضور داشتند، دکتر بهزاد اکبری معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، طی سخنانی گفت: با توجه به نقش کلیدی شرکت ارتباطات زیرساخت در حوزه ICT کشور، جایگاه برجسته حراست در پیشبرد اهداف سازمانی و شناسایی آسیب ها و تهدیدهای این شرکت پررنگ و اساسی است.

جلسه

وی افزود: راهلی از مدیران باسابقه و مجرب، منشا خدمات موثری و ارزنده ای در شرکت بودند، که جا دارد از تلاش های ایشان صمیمانه قدردانی نمایم، و دکتر نوروزی نیز با کوله باری از تجربه و تخصص مجددا به جمع ما پیوستند که امید است بتوانیم با استفاده از توانمندی های وی گام های موثری در دستیابی به اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در پایان اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همدلی تمامی متخصصان فنی و کارکنان شرکت بتوانیم به بهترین شکل ممکن اهداف شرکت را محقق سازیم.

در این مراسم ضمن اعطای حکم انتصاب دکتر محسن نوروزی مدیر کل جدید حراست  شرکت ارتباطات زیر ساخت با اهدای لوح  از خدمات و تلاش های ارزشمند حسین راهلی قدردانی شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.