کدخبر :304657 پرینت
30 تیر 1403 - 14:15

پیش‌بینی اختلال جهانی اینترنت توسط پیشگوی سرشناس لبنانی!

به دنبال اختلال جهانی اینترنت که روز جمعه اتفاق افتاد، کاربران شبکه‌های اجتماعی گفت‌وگوی یک سال قبل لیلی عبداللطیف، پیشگوی سرشناس لبنانی در یک برنامه تلویزیونی را دست‌به دست می‌کنند که «بسته شدن فرودگاه‌ها و اختلال در پروازها» را مطرح کرده بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت‌ها از استرالیا تا آمریکا در صنایع مختلف از جمله خطوط هوایی، بانکی و رسانه‌ای، روز جمعه با اختلال فنی جهانی مربوط به پلتفرم ابری آزور مایکروسافت و مشکل نرم افزاری شرکت امنیت سایبری «کراود استرایک» روبرو شدند.

این مشکل برای رایانه‌هایی پیش آمد که با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت و نرم افزار «کراود استرایک» کار می‌کردند.

با هر فاجعه یا حادثه بزرگ، نام لیلی عبداللطیف، پیشگوی سرشناس لبنانی که در رسانه‌ها به «خانم پیشگویی‌ها» معروف است، به میان می‌آید تا بفهمد آیا او پیش‌تر این حادثه را هم پیش‌بینی کرده بود؟

لیلی عبداللطیف که همیشه با توضیح درباره اتفاقات آینده همه را حیرت‌زده می‌کند، هر از چند گاهی دوباره با اخباری در پیش‌بینی اتفاقات در گوشه گوشه جهان به صدر خبرها می‌آید.

این بار بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی مختلف پرسیدند: آیا پیش‌گویی لیلی عبداللطیف در مورد قطع خدمات اینترنت در تعداد زیادی از کشورهای جهان، بسته شدن فرودگاه‌ها در برخی کشورهای اروپایی و اختلال در ترافیک هوایی محقق شده است؟

با بازگشت و مرور پیش‌بینی‌های لیلی عبداللطیف در سال گذشته، می‌بینیم که او در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و پیش‌بینی کرد که خدمات اینترنت در تعداد زیادی از کشورهای جهان قطع شده، فرودگاه‌های برخی کشورهای اروپایی بسته شده و ترافیک هوایی نیز مختل می‌شود.

خانم لیلی در این برنامه تلویزیونی گفت: بسته شدن فرودگاه‌ها و اختلال در پروازها به دلیل توقف ناگهانی باعث ایجاد وحشت در بین مردم جهان می‌شود. با اتفاقات روز گذشته و اختلال فنی گسترده جهانی، بسیاری آن را تحقق پیشگویی لیلی عبداللطیف دانستند.

اختلال جهانی ویندوز مایکروسافت، عملکرد شمار زیادی از شرکت‌ها، بانک‌ها، خطوط هوایی، رسانه‌ها و چندین صنعت دیگر در سراسر جهان را با مشکل مواجه کرده است. مشکلات توسط تعدادی از بانک‌ها و شرکت‌ها در ایالات متحده آمریکا، استرالیا، هند، انگلیس، اتحادیه اروپا و شمار دیگری از کشورها گزارش شده است.

طبق هشداری که «کراود استرایک» به مشتریانش ارسال کرد و توسط رویترز مشاهده شد، نرم افزار «فالکون سنسور» این شرکت، باعث از کار افتادن ویندوز مایکروسافت و نمایش صفحه آبی شده که به طور غیررسمی، به عنوان «صفحه آبی مرگ» شناخته می‌شود. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.