کدخبر :307077 پرینت
15 شهریور 1403 - 15:40

از قهرمانی در مسابقات گیمر عربستان تا ورود به دنیای واقعی ورزش‌های موتوری

لوک بنت با قهرمانی در اولین جام جهانی ورزش‌های الکترونیک که در عربستان سعودی برگزار شد به خانه بازمی‌گردد. این جوان ۱۹ ساله اکنون امیدوار است مجالی پیدا کند تا از دنیای مجازی ورزش‌های الکترونیک وارد دنیای واقعی ورزش‌های موتوری شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از سرویس جهانی بی‌بی‌سی، لوک بنت با قهرمانی در اولین جام جهانی ورزش‌های الکترونیک که در عربستان سعودی برگزار شد به خانه بازمی‌گردد.

این جوان ۱۹ ساله اکنون امیدوار است مجالی پیدا کند تا از دنیای مجازی ورزش‌های الکترونیک وارد دنیای واقعی ورزش‌های موتوری شود.

لوک درباره مسابقه شبیه‌سازی می‌گوید: «دقیقا شبیه رانندگی با ماشین واقعی است، اما روی رایانه.»

او با اشاره به شگفت‌زدگی افراد از جایزه هنگفت این رشته ورزشی، می‌افزاید: «این نشان می‌دهد که این عرصه دارد بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود و می‌تواند برای برخی افراد به یک حرفه تبدیل شود.»

مسابقات ورزش‌های الکترونیک همچنان بسیار تخصصی و به‌نسبت جدیدند. اما ماه گذشته اعلام شد که از سال آینده، بازی‌های المپیک ورزش‌های الکترونیک برگزار خواهد شد.

این بازی‌ها نیز مانند جام جهانی ورزش‌های الکترونیک در عربستان سعودی برگزار خواهد شد و بخشی از همکاری ۱۲ ساله میان این کشور و کمیته بین‌المللی المپیک است.

لوک می‌گوید عربستان سعودی «مکان واقعا جالبی» برای این رویداد بود و اکنون نگاهش به پیروزی در مسابقات بیشتر و رسیدن به المپیک است.

او در ادامه مي‌افزاید: «این روزها افراد بیشتری را می‌بینم که اکنون از طریق مسابقات شبیه‌سازی به دنیای واقعی [ورزش‌های موتوری] راه پیدا می‌کنند و امیدوارم این اتفاق برای من هم بیفتد.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.