کدخبر :287224 پرینت
18 آبان 1402 - 11:36

بررسی تامین سرمایه و پراپ های فارکس در ایران

یکی از دغدغه های بزرگ تریدرهای فارکس در ایران، کمبود سرمایه کافی برای ترید و معامله جفت ارزهای فارکس می‌باشد.برای این منظور برخی از شرکت های تامین سرمایه با هدف تامین سرمایه تریدرها در این بازار بزرگ جهانی ارز فعالیت می‌کنند.

متن خبر

گزارش آگهی/ شرکت پراپ تریدینگ به تریدر سرمایه‌ای را در اختیار می‌گذارد تا با آن در بازار فارکس معامله کند. در صورت کسب سود توسط تریدر، شرکت پراپ تریدینگ 80 درصد سود را به تریدر و 20 درصد را به خود اختصاص می‌دهد. در صورت ضرر توسط تریدر، شرکت پراپ تریدینگ تنها ضرر تا سقف سرمایه‌ای که در اختیار تریدر قرار داده است را متحمل می‌شود و تریدر هیچ ضرری نمی‌کند. البته انتخاب یک پراپ تریدینگ معتبر نیازمند آشنایی با شرایط آن دارد که در ادامه با برخی از این موارد آشنا خواهید شد.

در انتخاب بهترین پراپ تریدینگ فارکس عوامل زیادی باید در نظر گرفته شوند، از جمله:

  • اعتبار و تجربه: شرکت پراپ تریدینگ باید معتبر و باسابقه باشد. این امر به شما اطمینان می‌دهد که سرمایه شما در خطر نیست.
  • میزان سرمایه: شرکت پراپ تریدینگ باید حداقل سرمایه مورد نیاز برای شروع کار را مشخص کند.
  • نسبت تقسیم سود: شرکت پراپ تریدینگ باید نسبت تقسیم سود خود را مشخص کند. این نسبت نشان می‌دهد که شما چه مقدار از سود خود را دریافت می‌کنید.
  • شرایط معاملاتی: شرکت پراپ تریدینگ باید شرایط معاملاتی خود را مشخص کند. این شرایط شامل محدودیت‌های معاملاتی، حداکثر ضرر روزانه و غیره است.
  • خدمات آموزشی و پشتیبانی: شرکت پراپ تریدینگ باید خدمات آموزشی و پشتیبانی را به تریدرهای خود ارائه دهد. این خدمات می‌تواند به شما در یادگیری اصول معامله‌گری و افزایش مهارت‌های شما کمک کند.

در ایران پراپ تریدینگ های مختلفی در حال فعالیت و ارائه خدمات تامین سرمایه به تریدرهای ایرانی را انجام می‌دهند. یکی از این شرکت ها، مای پراپ به عنوان یکی از معتبرترین پراپ های فارکس در ایران است. این شرکت تحت نظارت مستقیم آکادمی مجیدی راد می‌باشد. 

امکان شرکت در چالش ها به آسانی

یکی از امکانات موردنیاز معامله گران فارکس امکان شرکت در چالش ها به صورت سفارشی می باشد. در این امکان معامله گر می‌تواند میزان بالانس، ریسک روزانه، ریسک کلی و بروکر خود را به صورت دلخواه انتخاب کند. برای این منظور در اغلب پراپ ها مخصوصا مای پراپ این امکان در پنل کاربری قرار گرفته است. کاربر پس از ثبت نام و تایید حساب خود، می‌تواند از بخش ایجاد چالش تمامی این مقادیر را به صورت دلخواه انتخاب کرده و وارد چالش شود. همچنین در پراپ تریدینگ های ایرانی امکان شرکت در چالش ها از بخش پکیج ها نیز فراهم شده است. این بخش برای کاربران به نحوی انتخاب شده است تا در کمترین زمان ممکن، چالش مورد نظر خود را انتخاب کنند.

[node:title]

مراحل دریافت سرمایه در چالش های فارکس

در پراپ تریدینگ های فارکس برای دریافت سرمایه جهت ترید در فارکس باید دو مرحله را طی کنید. در مرحله اول با توجه به مقادیر انتخابی در زمان ثبت نام چالش باید قوانین مربوطه را رعایت کنید. به طور مثال در چالش زیر شرکت کرده اید:

  • بالانس حساب: 10000 دلار
  • ریسک روزانه : 4 درصد
  • ریسک کلی : 10 درصد
  • مدت زمان: 30 روزه یا 60 روزه

در این شرایط یک حساب 10 هزار دلاری به شما ارائه خواهد شد. شما در طی مرحله اول باید تارگت سود 8 درصد را برای این حساب بدست آورید. توجه داشته باشید که در اغلب پراپ های ایرانی مخصوصا مای پراپ، این مقدار 8 درصد می‌باشد. همچنین در طی روز تا 4 درصد امکان ریسک را داشته و ریسک کلی شما که باید آن را رعایت کنید، 10 درصد می باشد. پس از رعایت موارد گفته شده و بررسی حساب شما، مرحله دوم را نیز باید آغاز کنید. در مرحله دوم تارگت سود شما به میزان ریسک روزانه مرحله اول شما می باشد. این مرحله نیز به همین صورت بوده و باید قوانین را رعایت کنید تا مرحله دوم نیز پاس شود.

در پایان هر دو مرحله می‌توان به شرکت پراپی که چالش در آن شرکت کرده اید، درخواست دریافت حساب ریل فارکس را ارسال کنید. در این مرحله پراپ های مانند مای پراپ به شما حساب ریل ارائه می کنند. با کسب سود در این حساب ، سود را به صورت دوره ای برای شما واریز خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.