کدخبر :266871 پرینت
17 اسفند 1400 - 20:37

آبایی: آیا خسارت حاصل از تصویب طرح صیانت قابل احصا است؟!

نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، گفت: دغدغه فعالان اقتصادی این است که آیا خسارت حاصل از تصویب طرح صیانت قابل احصا است؟ و اگر این خسارت برآورد شود آیا کسانی که طرح را به تصویب رسانده‌اند مجرم شناخته خواهند شد؟

متن خبر

به گزارش سیتنا، سادینا آبایی، نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در نشست نهم اسفندماه اتاق بازرگانی ایران با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور، با اشاره به تصویب کلیات طرح صیانت، گفت: دغدغه فعالان اقتصادی این است که آیا خسارت حاصل از تصویب این طرح توسط دادستان قابل احصا است؟ و اگر این خسارت برآورد شود آیا کسانی که طرح را به تصویب رسانده‌اند مجرم شناخته خواهند شد؟  

آبایی در ادامه افزود: تامین امنیت سرمایه‌گذاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به اصل ۴۴ و مشارکت بخش خصوصی در طرح های نیمه تمام، شاهد این هستیم که تصمیمات قوای سه گانه مرتب تغییر کرده و همین امر موجب می‌شود که امنیت سرمایه‌گذاری دچار چالش شده و کمتر فردی راغب به سرمایه‌گذاری شود و متاسفانه کسی پاسخگو در رابطه با اثرات این تغییرات نیست و شاید همگان از یاد برده ایم که منابع ما محدود است!

وی در ادامه افزود: طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی، با توجه به اینکه در حال حاضر تمام سیستم‌های قضایی و اجرایی از طریق دولت الکترونیک به هم متصل هستند، چندان با روح دولت الکترونیکی همگام نبوده و تبادل اطلاعات می تواند در بستر دولت الکترونیک صورت گرفته و پرونده ها به سرعت به سرانجام برسد تا شهروندان اثرات دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات را‌ به طور جدی و واقعی لمس کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.