کدخبر :285211 پرینت
26 شهریور 1402 - 13:13

پیام تبریک رئیس کانون هماهنگی فاوا معاونت علمی ریاست جمهوری به رییس کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی ایران

رئیس کانون هماهنگی فاوا معاونت علمی، فناوری و‌ اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در پیام تبریکی به دکتر سادینا آبایی، انتخاب وی به عنوان رییس کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی ایران را تبریک گفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، متن پیام تبریک دکتر داوود ادیب، رئیس کانون هماهنگی فاوا معاونت علمی، فناوری و‌ اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به دکتر سادینا آبایی برای انتخاب وی به عنوان رییس کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی ایران، به شرح ذیل است:

«سرکار خانم دکتر سادینا آبایی

انتخاب شایسته و به حق آن فرهیخته گرامی به عنوان رییس کمیسیون فاوا اتاق بازرگانی ایران، بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و ‌شایستگی‌های برجسته شما در صحنه‌های خدمت صادقانه به میهن عزیزمان می‌باشد.

قطعا بخش بزرگی از رشد و توسعه حوزه‌های مختلف کارآفرینی کشورمان در چند سال گذشته در حوزه فاوا، مدیون تلاش و مجاهدت بی وقفه و بی دریغ  تلاشگران سخت کوش این صنعت و‌ از جمله آن فرهیخته تلاشگر است که دانش، تخصص و تعهد خود را سرمایه‌ای برای توسعه صنعت فاوا و سر بلندی و سازندگی کشورمان در این شرایط خطیر کشور قرار داده است.

این انتخاب را صمیمانه تبریک عرض نموده‌، از درگاه ایزد منان برای آن تلاشکر خستگی ناپذیر، مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور و‌ نشاط در راستای رشد و شکوفایی فناوری اطلاعات و‌ ارتباطات کشور را مسألت داریم».

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.