مشخص بودن پستهای تبلیغاتی اینفلوئنسرها
دیوان عالی فدرال آلمان بر اساس حکمی اظهار کرد اینفلوئنسرهای شبکه اجتماعی که از شرکتها برای تبلیغ محصولات آنها پول دریافت میکنند، باید تبلیغاتی بودن این پستها را به نحوی مشخص کنند.
به گزارش سیتنا، ایسنا به نقل از رویترز، نوشت: دیوان عالی فدرال آلمان در حکم مربوط به پرونده های سه اینفلوئنسر اینستاگرام فیس بوک، اعلام کرد اگر اینفلوئنسرها پولی دریافت نمی کنند، می توانند محصولات را بدون برچسب تبلیغات نشان دهند.
اینفلوئنسرهایی که هزاران هوادار دارند، می توانند پول زیادی از شرکتها برای تبلیغ محصولاتشان در اینستاگرام دریافت کنند.
این دادگاه اعلام کرد اینفلوئنسر فیتنس زمانی که در حال تبلیغ یک برند بوده، باید در این باره شفافیت به خرج می داد. با این حال دادگاه پرونده مربوط به کتی هوملز، مجری تلویزیون و اینفلوئنسر را در خصوص پستی که درباره یک عروسک گذاشته بود را مختومه اعلام کرد زیرا وی پولی برای این پست دریافت نکرده بود و بنابراین ملزم نبود آن را به عنوان تبلیغات مشخص کند.
بر اساس این گزارش، اینستاگرام سال گذشته با سازمان بازارها و رقابت انگلیس به توافق رسید با تبلیغات پنهان اینفلوئنسرها در این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدیو برخورد کند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید