کدخبر :209191 پرینت
12 اسفند 1396 - 14:16

تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به پایبندی بر عهدش:

پیگیر جدی وضعیت معیشتی همه‌ی کارکنان مخابرات هستم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: طبق همان عهدی که از روزهای اول با همکاران مجموعه مخابرات بستم، به‌ طور جدی پیگیر وضعیت معیشتی همه کارکنان در بخش‌های مختلف از جمله رسمی، قراردادی و پیمانکاری هستم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

طبق همان عهدی که از روزهای اول با همکاران مجموعه مخابرات بستم، به‌ طور جدی پیگیر وضعیت معیشتی همه کارکنان در بخش‌های مختلف از جمله رسمی، قراردادی و پیمانکاری هستم و در اولین قدم‌ها، طی نشست اینجانب با اعضاء هیئت‌مدیره شرکت خدمات اول مخابرات و شرکت شسکام، مذاکراتی انجام گرفت که امیدوارم ماحصل آن با رعایت انصاف و توجه به قانون، موجب تغییر مثبت و مؤثری در وضعیت همه این عزیزان شود.
به طور جدی بر این باورم که حفظ شأن و کرامت انسانی و پرداخت به موقع حقوق یکایک کارکنان شرکت مخابرات ایران باید اولویت شرکت باشد و در اسرع وقت با بررسی گزارش کامل وضعیت نیروهای پیمانکاری و ساماندهی آن‌ها در دو سطح فنی و غیر فنی وضعیت حقوقی و معیشتی آن‌ها بهبود یابد.
معتقدم شرکت مخابرات ایران باوجود نیروهای متخصص و دلسوز پیمانکاری، از پیشرفت اهداف بیمی ندارد و البته باید از دانش و تجربه آن‌ها به‌طور بهینه استفاده کرد و البته صحبتی که با همه پیمانکاران محترم داشتم همانند شرکت مخابرات ایران در زمان مقرر نسبت به پرداخت حقوق پرسنل خود اقدام نمایند و ما را همواره پشتیبان خود بدانند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

با سلام
پرداخت حداقل حقوق در 25 هر ماه توفیری ندارد بهتره که حقوق حقه وقانونی پرسنل که سالهاست نادیده گرفته شده پرداخت شود(مابه التفاوت رفاهیات-گروههای عقب افتاده-تعطیل کاری و...) با تشکر

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.