کدخبر :188419 پرینت
12 تیر 1395 - 14:27

فعالیت مجدد ربات تلگرامی افشاکننده‌ی اطلاعات مشترکان ایرانسل

تنها یک روز پس از مسدود سازی ربات تلگرامی ارائه مشخصات مشترکان ایرانسل، جست وجویی ساده در تلگرام از فعال شدن دوباره سوء استفاده کنندگان خبر می دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، صبح دیروز وزارت ارتباطات از وجود و مسدود شدن ربات تلگرامی افشاکننده مشخصات مشترکان ایرانسل خبر داد.

طبق اعلام وزارت ارتباطات این ربات بر پایه اطلاعاتی که سه سال پیش از این اپراتور به سرقت رفته فعال شده بود.

تنها یک روز پس از مسدود سازی این ربات، فعالیت سوء استفاده کنندگان بار دیگر آغاز شده است.

اگر چه اکنون وزارت ارتباطات ربات تلگرامی افشاکننده مشخصات مشترکان ایرانسل را مسدود کرده اما هنوز اطلاعات دیتابیس بخشی از مشترکان ایرانسل در اختیار عده‌ای سودجو وجود دارد و می تواند در هر زمان با شکل دیگری بار دیگر در دسترس قرار گیرد.

بنابراین برای حفظ امنیت مشترکان و رعایت حریم شخصی، برخورد جدی با دارندگان غیرمجاز این اطلاعات باید با فوریت و ضروریت انجام شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

کانال مورد نظر جعلی هست و برای سوء استفاده درست شده
برخی از مدیران رده بالای وزارت ارتباطات، حامی مستقیم تخلفات میلیاردی ایرانسل هستند و در این زمینه اسناد غیر قابل انکاری وجود دارد که مدیران وزارتخانه با هزاران ترفند قصد امحاء و غیرواقعی جلوه دادن این اسناد را داشتند که خب بموقع، این مدارک در اختیار برخی مسئولین دیگر کشوری و نیز بازرسی کل کشور قرار گرفت. که البته گرچه بازرسی کل کشور، صحت مدارک را تایید کرده اما از پیگیری مجدانه پرهیز نموده و تاکنون با گذشت 9ماه، همچنان سکوت اختیار نموده است.
پس از ماه مبارک رمضان، مجدداً مصرانه پیگیر این حمایتهای علنی و غیرقانونی، خواهم شد

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.