کدخبر :185915 پرینت
15 فروردین 1395 - 08:16

حمایت غیرمستقیم ایرانسل از داعش؟!

هزینه کرد ایرانسل برای کشوری که پولش و منفعت حضور توریست ایرانی در آن به جیب تروریست ها می رود در حالی است که روزانه جوانان بسیاری از ایران با نام مدافعان حرم در اوج جوانی جانشان را از دست داده و به شهادت می رسند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سایت خبری شهدای ایران نوشت: در شرایطی که ترکیه یکی از حامیان اصلی داعش در منطقه است و حتی از تروریست خواندن داعش هم امتناع دارد، اپراتور ایرانسل با تشویق مردم به سفر به ترکیه، کاهش تعرفه رومینگ خود را برای بازه زمانی 15 اسفند تا 15 فروردین در این کشور اعلام کرد.

حمایت بی چون و چرای ترکیه از داعش و کمک های همه جانبه مالی به این گروهک تروریسی در منطقه بر هیچ کسی پوشیده نیست. از آن سو هویت کشورهای عربی حامی داعش نیز که با ثروت های کلان خود به حمایت از این گروه تروریستی می پردازند روشن شده است.

همچنین درگیری های اخیر در ترکیه باعث شده تا مسئولان داخلی کشور هر گونه سفر غیر ضروری به ویژه سفرهای توریستی را به ترکیه ممنوع اعلام کنند و مردم را به پرهیز از سفر به این کشور دعوت کنند. حال در این میان شرکت ایرانسل در اقدامی قابل تآمل تعرفه های ویژه رومینگ خود را برای استفاده و ترغیب مردم به سفر به ترکیه اعلام کرد!

هزینه کرد ایرانسل برای کشوری که پولش و منفعت حضور توریست ایرانی در آن به جیب تروریست ها می رود در حالی است که روزانه جوانان بسیاری از ایران با نام مدافعان حرم در اوج جوانی جانشان را از دست داده و به شهادت می رسند.

ایرانسل بهتر است در سیاست گذاری های تبلیغاتی خود دقت کند که منفعت تبلیغاتش به جیب چه کسانی می رود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

اگه اینجوری باشه پس هر کی میره ترکیه از رییس‌جمهور تا یه آدم عادی همه دارند از داعش حمایت میکنند.
یه مشت جفنگیات نوشته.
اصولا اپراتور های مخابراتی باید مجری سیاست های حاکم بر کشور باشند و هرگونه فعالیت اقتصادی انها با حفظ اصولی حاکم باشد که در راستای نقویت نظام بوده و یا حد اقل در مقابل ن اهداف نظامها نباشد. مثلا نمیتوانند کلا س های آموزشی را تبلیغ کنند که در ان کلاس ها نحوه دور زدن قانون و فریب پلیس اموزش داده شود ولی در کشور ما اپراتور ها نه براساس قوانین مدون بلکه بر اساس نفود افرادی خاص صاحب پروانه شده اند و کارشان در واقع تامن منافع ان گروه است حال ممکن است منافع حاکمیت در این امتداد باشد و یا نباشد. نمونه بارز ان تبلیغ برای تهیه فاکتور با هر مبلغ و هر تاریخ با ما تماس بگیرید بصورت SMS انبوه است.
این یعنی فریب ماموران مالیاتی با هدف تامین منافع باند های قاچاق در کشور و جالبتر اینکه اعتراصی هم نمیشود نمونه دیگر راه اندازی قمار خانه های قرعه کشی ظاهر ی ان هم با هدف فریب قمار بازان و تحلیه جیب انها را راه اندازی کرده و از طریق SNS انبوه عضو گیری میکنند که اولا اصل کار قزعه کشی به شکل هائی که تبلیغ میشود اشکال شرعی دارد و ثانیا چون نظارتی ندارند با کلاه برداری ختی همان وعده های داده شده هم رعایت نمیشود اپراتور ها شده اند جمع کننده پول برای قمیار باز و گرفتن حق السهم قرارداد .
اپراتور ها در واگذاری پنل به مبلغان هیچ محدودیتی که تاثیر داشته باشد و مبلغ را وادار به رعایت ضوابط کند ندارند و حود را هم مسئول نمیدانند بدیهی که در این صورت نتیجه همین حواهد شد که تجربه شده است.
علاوه بر اپراتور ها حتیصدا و سیما هم نظارت برای محتوا و صحت مطالبی که از شبکه بخش میشود ندارد و در سال 94 دیدید که چگونه یک کلاه بردار توانس کرم حلزون را از طریق صدا و سیما به همراه اطلاعات و ادعاهای صد در صد کذب تبلیغ کند و ملت را سرکیسه کند .
اگر نظارت نباشد باید در سال 95 شرایطی بدتر داشته باشیم که امید است مسئولین چاره ای بیندیشند.
اقای اخوی زادگان. اون کرم حلزون که چیزی نیست و دیگه قدیمی شده. بنده اخیرا از کلاهبرداری چند ده میلیاردی مسابقه بیشتر بدانیم که مستقیما توسط صداوسیما حمایت میشود پرده برداشتم و تمامی مدارک و مستندات را هم به وزارت ارتباطات و هم به ایرانسل و هم به خود صدا و سیما دادم. اما وزارت ارتباطات، خیلی علنی از پیگیری خودداری کرد و تاکنون هرچه که اصرار کرده ایم که اگر حق با شماست، خب رسما اعلام کنید که مدارک ما جعلیست، آنها پرهیز کرده اند و خیلی علنی از ایرانسل و صداو سیما در این کلاهبرداری دهها میلیاردی حمایت کرده ند که البته مورد را تحت پیگیرد از مقامات بالاتر قرار داده ایم. ولی خب وقت نداریم که پیگیری سریعتری داشته باشیم
بنده شخصا حدود ده مورد کلاهبرداری دهها میلیاردی ایرانسل را به وزارت ارتباطات اعلام کرده ام تا کنون که در تمامی موارد، بازرسان این وزارتخانه سکوت کرده اند و ناچار به شکایت از آنان به بازرسی کل کشور شده ایم و تاکنون، بازرسی کل کشور، نتوانست اثبات کند که مدارک ما غیرواقعیست و تمامی مدارک را پذیرفت و پرونده حمایت وزارت ارتباطات از تخلفات ایرانسل، در حال پیگیری میباشد و طبق اظهارات بازرسان کل کشور، در صورت اثبات صحت مدارک و ادعاهای ما، افراد متخلف نامبرده شده، بعنوان مجرم و یا متخلف محسوب میگردند

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.