کدخبر :182040 پرینت
18 آبان 1394 - 17:06

اعتراض و تشکر اینستاگرامی علی دایی

علی دایی در صفحه اینستاگرام خود به حضور غیرفوتبالی‌ها در فوتبال کشور اعتراض و از حمایت حسن روحانی از تیم فوتسال بانوان تشکر کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از پارس فوتبال، علی دایی در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی نوشت: «باید غیرفوتبالی‌ها را آرام آرام از فوتبال بیرون کرد. متحد باشیم، جلوی منافع غیر فوتبالی‌ها را می‌گیریم.

چرا باید در این موقع حساس، کی‌روش درگیر جواب دادن به آدم‌هایی باشد که پست‌های حساسی در فدراسیون دارند اما خودشان تیم ملی را به حاشیه می‌برند؟

باید از داوران حمایت شود، اما نه کورکورانه. فضای فعلی فوتبال طراحی شده است تا بعضی‌ها به منافعشان برسند. از دکتر روحانی بابت اهمیت دادن به تیم فوتسال بانوان تشکر می‌کنم.

فوتبالیست‌هایی خیلی بهتر از علی دایی داریم که می‌توانند در اروپا موفق باشند؛ فقط باید حمایت شوند.»

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

باسلام :بنده بانظر آقای دایی کاملا موافقم واقعاجامعه فوتبالی کشورمان بایددست به دست هم بدن وغیره فوتبالیها را بیرون کنندتاشایدفوتبال کشورمان رنگ فوتبالی به خود بگیرد.واینوهم به فوتبالیستهای عزیزاعلام میدارم که واقعاگذشته فوتبال کشورمان راببینندکه بچه های آن زمان چقدرباغیرت وبا تاسف بازی میکردندقدری به خودتان فشار بیاریدتاشاید مثل گذشته هیجان ونشاط به دوستداران فوتبال برگردد

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.