کدخبر :13068 پرینت
04 اسفند 1392 - 17:58

پیگیری اینترنتی وضعیت خودروهای سایپا در شبکه نمایندگی ها

متن خبر

شرکت سایپایدک به منظور رفاه حال مشتریان و فراهم کردن زمینه استفاده از خدمات الکترونیکی، اقدام به راه اندازی سامانه پیگیری وضعیت خودرو مشتریان در تعمیرگاه ها و نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا کرده است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از سایپانیوز، این اقدام که با هدف تسریع در روند پذیرش خودروها در نمایندگی ها و انجام خدمات مورد نیاز تعمیراتی و سرویس های ادواری صورت گرفته موجب می شود مشتریان بتوانند در اسرع وقت از شرایط و وضعیت تعمیرات و سرویس خودرو خود در کمترین زمان ممکن مطلع شوند.

از دیگر خدمات ارائه شده در این طرح، امکان شناسایی ظرفیت پذیرش نمایندگی ها جهت جلوگیری از اتلاف وقت و سرگردانی مشتریان در نمایندگی ها است.

مشتریان و دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا جهت استفاده از این سامانه می توانند به آدرس الکترونیکی www.saipayadak.org  بخش خدمات مشتری مراجعه کنند.

 

گفتنی است لینک این سامانه در پایگاه خبری سایپانیوز به نشانی www.saipanews.com و همچنین پورتال گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir نیز در دسترس است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

در مورخه 5/12/92 ازیکی از نمایشگاه خودرو در شهرستان بندر گز 0استان گلستان. بنام اقای ق به صورت نقددی به مبلغ 23800000 هزارتومان خریداری نمودام که فروشنده هییچگونه مدرک به اینجانب نداده است ولی قول داده ظرف 48 ساعت تمام مدارک را تحویل نماید شماره شاسی nas811100d5747300 ....

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.