کدخبر :12779 پرینت
21 بهمن 1392 - 09:39

سمینار تخصصی آواژنگ در شهر اصفهان برگزار شد

متن خبر

آواژنگ در راستای سمینارهای کشوری خود با موضوع محوری "هوشمندانه انتخاب کنید" سمینار تخصصی دیگری را در شهر اصفهان برگزار کرد.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، سالن همایش های هتل عباسی در تاریخ 15 بهمن میزبان این سمینار بود و بیش از 450 نفر از مدیران و مسئولان نهادها و ارگان های دولتی، نمایندگان شبکه فروش و فروشندگان فعال در سطح استان اصفهان در آن حضور بعمل رساندند.

 

این سمینار شامل بخش های مختلفی از جمله مهمترین آنها می توان به معرفی کلی شرکت آواژنگ و محدوده فعالیت های آن و فن آوری ها و محصولات جدید تحت پوشش آواژنگ توسط مدیران فروش هر محصول اشاره کرد. در ابتدا معرفی کوتاهی درباره شرکت آواژنگ و اهداف و دیدگاه های فروش در بازار IT کشور ارائه گردید و سپس درباره خدمات این شرکت صحبت شد. در ادامه مدیران محصولات گیگابایت (مادربرد و نوت بوک)، اپسون (پرینتر و ویدئو پروژکتور) و دیگر محصولاتی از جمله تبلت و All-In-One به ارائه توضیحاتی درباره این محصولات پرداختند.

همچنین در این سمینار برنامه های متنوع دیگری نیز برای میهمانان تدارک دیده شده بود که یکی از جذابترین آنها قرعه کشی 22 جایزه متنوع از محصولات جانبی لاجیتک و گیگابایت، بلندگوی Creative، تبلت فوجیتسو و پرینتر سه کاره (پرینت، اسکن و کپی) اپسون بود که برندگان از بین حاضرین در سالن انتخاب می شدند. یکی از مهم ترین نکاتی که در این سمینار به چشم می خورد حضور تعداد بسیاری از مدیران و سران ارگان ها و شرکت های مهم دولتی بود که اهمیت این سمینار را دوچندان می کرد. همچنین از برترین نمایندگان استان اصفهان تقدیر بعمل آمد. در بخش پایانی این سمینار برنامه بسیار جذاب و شادی نیز برای میهمانان در نظر گرفته شده بود.

آواژنگ قصد دارد همچنان سمینارهای خود با موضوع "هوشمندانه انتخاب کنید" را در دیگر استان های بزرگ کشور ادامه دهد و ضمن معرفی جدیدترین محصولات و خدمات خود، کاربران و مشتریان را به سمت یک انتخاب هوشمندانه تر راهنمایی کند.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.