کدخبر :964 پرینت
21 آذر 1390 - 20:11

رگولاتوری: برای ارتباط با کدهای خدمات اضطراری رایگان است

متن خبر

برقراری ارتباط با کدهای خدمات اضطراری از قبیل 110 ، 113 ، 115 ، 118 و ... رایگان بوده و شرکت مخابرات ایران حق ندارد برای ارتباط با این کدها، تعرفه‌ای اعمال کند و در صورت اقدام به چنین کاری هرچه سریع‌تر باید سیستم شارژینگ خود را اصلاح و خدمات مورد نظر را بصورت رایگان در اختیار مشترکین قرار دهد.

 

به گزارش سیتنا از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، "حسن رضوانی" معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری ضمن بیان مطلب فوق گفت : براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و با توجه به اینکه شکایات متعددی از سوی متقاضیان دریافت خدمات از سیستم اطلاع رسانی شرکت مخابرات ایران (118) در سراسر کشور اعلام شده است، این شرکت موظف است در مورد همه کاربران و کابران بالقوه خود به نحوی غیرتبعیض آمیز رفتار کند و نباید هیچ مشترکی را از دسترسی به خدمات موضوع پروانه فعالیت خود محروم و یا برای آنها محدودیت ایجاد کند.

 

وی ضمن بیان اینکه پخش هرگونه آگهی تبلیغاتی قبل از اعلام شماره های متقاضی دریافت خدمات ممنوع می باشد افزود : حذف شماره تلفن های مشترکین تجاری و اداری از سیستم فوق ممنوع بوده و این اقدام تخلف اپراتور محسوب می شود که به اپراتور تذکر داده شده است.

 

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از کلیه متقاضیان دریافت کننده خدمات از سیستم اطلاع رسانی شرکت مخابرات ایران (118) در همه نقاط کشور درخواست کرد در صورت مواجهه با اقدامات خلاف مقررات شرکت فوق ، شکایات خود را مکتوب و از طریق پورتال رگولاتوری و یا ادارات کل مناطق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام تا برخورد قانونی با اپراتور متخلف صورت پذیرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.