کدخبر :795 پرینت
26 آبان 1390 - 20:34

دوربین‌های عکاسی سامسونگ پر فروش‌ترین در دنیا/ ورود دوربین NX200 سامسونگ به بازار ایران

متن خبر

مدیران ارشد شرکت سامسونگ در مراسم معرفی یکی از جدیدترین ابداعات خود در زمینه‌ی تصویربرداری به  نمایندگان فروش ایران، تاکید کردند: سامسونگ تا 6 ماهه‌ی نخست سال 2012 رتبه‌ی نخست فروش دوربین‌های عکاسی در دنیا را به خود اختصاص می‌دهد.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، مدیران ارشد شرکت سامسونگ که در گردهمایی سالانه‌ی نمایندگان فروش دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری سامسونگ در ایران سخن می‌گفتند، به معرفی جدیدترین و با کیفیت‌ترین دوربین عکاسی این شرکت که پیش از این در نمایشگاه الکترونیکی  IFAرونمایی شده بود، پرداختند.

 

دوربینNX200 سامسونگ با وزن 220 گرم و لنز 20.3 مگاپیکسلی قابل تعویض و بدنه‌ی تمام فلزی، با کیفیت 1080*1920و صفحه‌ینمایش 3اینچی با بهره‌گیری از نیمه‌هادی‌های منحصر بفرد، یکی از برترین دوربین‌های موجود در بازار با این سطح کیفیت می‌باشد.

 

یکی از ویژگی‌های دوربین جدید سامسونگ، افزایش کارایی قابلیت آی فانکشن(i-Function) است که به عکاس این امکان را می‌دهد تا تنظیمات کلیدی را با کمک لنز دوربین انجام دهد. گفتنی است که این دوربین عکاسی با کارکردی ساده امکان ساختن تصاویر پارانومای سه بعدی را برای کاربران فراهم می‌کند.

 

 

سامسونگ NX200 آخرین مدل از سری دوربین‌های NX سامسونگ کره می‌باشد که مجهز به سنسور APS-C CMOS و پردازشگرDRIM III و فلاش خارجی (External Flash) است. همچنین از امکانات انحصاری دوربین جدید سامسونگ می‌توان به عکاسی با فرمتRAW و فیلمبرداریFull HD و قدرت عکاسی 7 فریم در ثانیه و صفحه نمایشAMOLED  اشاره کرد.

 

همچنین این دوربین با حساسیت به نور 12800 در مکان‌هایی با سطح تاریکی‌های بسیار بالا امکان تصویربرداری‌های مناسب را فراهم می‌کند.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، به ادعای مدیران سامسونگ، این شرکت توانسته است در زمینه‌ی فروش LCDدر سال 2008 ، فروش گوشی‌های موبایل در سال 2009 و فروش دوربین‌های فیلمبرداری در سال 2011 رتبه‌ی نخست را به دست آورد و از سایر رقبا پیشی گیرد، سامسونگ اگرچه با عرضه‌ی دوربین‌های متنوع عکاسی هم‌اکنون در رتبه‌ی دوم جهانی قرار دارد، می‌کوشد تا 6 ماهه‌ی نخست سال 2012 رتبه‌ی نخست فروش دوربین‌های عکاسی در دنیا را به خود اختصاص دهد.

 

مدیران سامسونگ تاکید کردند که این شرکت کره‌ای با افزایش ارزش برند خود در بازار به رقم ۱۱۸میلیارد دلار به عنوان هفدهمین برند در بین 100 کشور برتر دنیا به شمار می‌رود. همچنین سامسونگ با ثبت 4155 اختراع یکی از برترین شرکت‌های اختراع‌کننده در دنیا شناخته می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.