کدخبر :785 پرینت
25 آبان 1390 - 08:12

شرکت مخابرات استان اصفهان تاکنون 23 هزار پورت ADSL واگذار کرده است

متن خبر

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان، گفت: این شرکت از سال گذشته شروع به واگذاری اینترنت پرسرعت (ADSL ) به متقاضیان کرده و تاکنون 23 هزار پورت اینترنت پر سرعت در اختیار متقاضیان قرار داده است.
 
به گزارش سیتنا، "سید جمال سیاوشی" در گفت وگو با ستاد خبری گروه مخابرات افزود: سال گذشته ، هشت هزار پورت ADSL و امسال 15 هزار پورت از سوی شرکت مخابرات به متقاضیان اینترنت پر سرعت واگذار شده است.

وی افزود: پیش از ورود شرکت مخابرات استان اصفهان به بازار خدمات اینترنت پر سرعت ، 56هزار پورت ADSL از سوی سایر شرکت های بخش خصوصی به کاربران اصفهانی عرضه شده بود.

سیاوشی با اشاره به خدمات جدید شرکت مخابرات اصفهان در رابطه با واگذاری اینترنت پرسرعت به متقاضیان گفت: هم اکنون مشترکان ADSL از مخابرات استان اصفهان بدون مراجعه حضوری و فقط با برقراری تماس با شماره 2030 می توانند ضمن دریافت مودم در خانه ، از خدمات اینترنت پر سرعت استفاده کنند.

وی افزود: مخابرات استان اصفهان همچنین ، آماده ارایه خدمات اینترنت تلفنی (دایل آپ) به مشترکین تلفن ثابت است و متقاضیان برای استفاده از سرویس دایل آپ این شرکت می توانند با وارد کردن شماره 9721818 می تواند به اینترنت وصل شوند . هزینه هر دقیقه استفاده از اینترنت دایل آپ ، چهار دقیقه می باشد که در قبض تلفن مشترک درج و محاسبه می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان در ادامه این گفت و گو ، اظهار داشت : هم اکنون سامانه گویای این شرکت با پیش شماره 973 بیش از 30 خدمت را به هموطنان عرضه می کند.

خدمات مشاوره پزشکی ، دانپزشکی ، خانواده ، درمان اعتیاد ، آموزش زبان انگلیسی از جمله این خدمات است ، که تعرفه هر کدام از این خدمات ، به محض تماس به اطلاع مشترک می رسد.

به گفته ی سیاوشی خدمات دیگری مانند فال حافظ، ندای نهج البلاغه، ندای وحی، موسیقی ، ندای سهراب سپهری، آشپزباشی و طالع بینی نیز از طریق این سامانه به هموطنان عرضه می شود که تعرفه آن مساوی با تعرفه شهری مکالمه تلفنی است.

سیاوشی با بیان اینکه ارایه خدمات به سازمانهای دولتی و نهادهای عمومی نیز در دستور کار است گفت هم اکنون این شرکت به شهرداری ها هم سرویس می دهد.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.