کدخبر :716 پرینت
16 آبان 1390 - 08:58

زنگ خوردن موبایل در تمرینات رئال مادرید 500 یورو جریمه دارد!

متن خبر

سرمربی رئال مادرید با اعلام اینکه از نتیجه کسب شده مقابل اوساسونا بسیار راضی است اظهار داشت: تیمش شایستگی چنین پیروزی‌هایی را دارد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از انتخاب، خوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی مقابل اوساسونا گفت: به خوبی بازی می‌کنیم و پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم. کاملا شایسته این 10 پیروزی بوده‌ایم. نمی‌توانم بگویم حتی در یکی از آن‌ها شایستگی لازم را نداشته‌ایم.

 

مورینیو با اشاره به اینکه دشوارترین پیروزی تیمش در سن سباستین و مقابل رئال سوسیداد بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی به خرج داده‌ایم و هیچ وقت به شانس اتکا نداشته‌ایم. عملکرد ما در همه بازی‌ها بین خوب و خیلی خوب در نوسان بوده است. تشنه پیروزی هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

 

سرمربی رئال مادرید افزود: نیمه اول بازی مقابل اوساسونا دشوار بود. اوساسونا سازمان‌دهی خوبی داشت و به خوبی دفاع می‌کرد. دو مهاجم سرعتی این تیم کار را برای ما دشوار کرده بودند.

 

مورینیو با اشاره به اخراج یکی از بازیکنان اوساسونا در نیمه دوم تصریح کرد: وقتی 10 بازیکن داشته باشید همه تلاش خود را می‌کنید که نبازید ولی ما هفت گل زدیم و می‌توانستیم تعداد گل‌هایمان را به هشت یا نه برسانیم. با این حال به عقیده من اوساسونا در نیمه اول خوب بازی کرد.

 

از نکات جالب این نشست خبری، زنگ خوردن تلفن همراه سرمربی رئال مادرید بود. مورینیو پس از این اتفاق، ضمن عذرخواهی از خبرنگاران عنوان کرد که اگر این اتفاق در تمرین تیم رخ می‌داد، او مبلغ 500 یورو جریمه می‌شد.

 

در حال حاضر رئال مادرید با 28 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفته است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.