کدخبر :6844 پرینت
09 اردیبهشت 1392 - 07:22

همراه اول و مبین وان در بزرگداشت خلیج فارس مسابقه برگزار می کنند

متن خبر

شرکت همراه اول با همکاری شرکت مبین وان ؛ به مناسبت روز ملی خلیج فارس مسابقه ای با عنوان "خلیج فارس" برگزار می‌کنند.

به گزارش سیتنا، روابط عمومی شرکت مبین وان اعلام کرد : خلیج فارس به دلیل جایگاه استثنایی جغرافیایی و نقش آفرینی های بی بدیل خود در عرصه های گوناگون ارتباطی ، اقتصادی ، نظامی و سیاسی ؛ از دیرباز رشک برخی از همسایگان ایران زمین یا بهتر گفته شود پارس باستان یا فارس امروزی را برانگیخته است.

از همین روی هر از چند گاهی در حرکت سیاسی موهومی تلاش می کنند تا این افتخار دیرینه سال تاریخی را از ایران سلب و به خود نسبت دهند.
شرکت همراه اول با همکاری شرکت مبین وان ؛ به مناسبت ( روز ملی خلیج فارس ) در اقدامی فرهنگی و با هدف دفاع از این افتخار ملی و ارتقاء سطح دانش هموطنان ارجمند پیرامون این خلیج ؛ درصدد برگزاری مسابقه ای با عنوان ( خلیج فارس ) است. مشترکین همراه اول به منظور شرکت در این مسابقه می توانند با ارسال واژه (fars) انگلیسی یا ( فارس ) به شماره (2030) ؛ ضمن رونق بخشیدن هرچه بیشتر به این مسابقه و پاسخگویی به سوالهایی که در مورد این خلیج همواره سرافراز مطرح می شود، دانش خود را در این زمینه افزایش دهند. مسابقه مورد بحث به مدت سه هفته از دهم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود و تا 3 خرداد ماه همین سال ؛ ادامه خواهد داشت.

بدیهی است در پایان این مسابقه و به قید قرعه به کسانی که از عهده بیشترین پاسخهای صحیح برآمده ؛ جوایز ارزشمندی از جمله فراهم کردن امکان استفاده از تورهای گردشگری قشم و کیش به منظور بازدید از اماکن تاریخی این دو جزیره ، به ارتفاع عمیق ترین نقطه خلیج فارس اسکناس 100 هزار ریالی ، گوشی تلفن همراه هوشمند و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.