کدخبر :6339 پرینت
08 فروردین 1392 - 20:20

چگونه بلیط قطار را اینترنتی بخریم؟

متن خبر
فروش بلیت قطارهای مسافری  شرکت رجا برای نیمه دوم فروردین سال ۱۳۹۲ از ساعت ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه هفتم فروردین، به طور یکپارچه و یکسان از طریق سیستم اینترنتی شرکت رجاء آغاز شده است. 

به گزارش سیتنا به نقل از مشرق، در این گزارش شما را با نحوه خرید اینترنتی بلیط قطارهای مسافربری رجاء آشنا می کنیم: 

1 - برای خرید اینترنتی بلیت قطار، عضویت در سامانه خرید بلیت ضروری است.
برای ورود به این سامانه می‌توانید آدرس اینترنتی http://ticket۲.raja.ir/SignUp.aspx را در مرورگرتان درج نمایید.ابتدا قوانین جاری را مطالعه و سپس تایید را خواهید زد تا صفحه زیر ظاهر شود:

۲- پس از ثبت نام، درصورت صحیح بودن پست الکترونیک، لینک فعال سازی برای کاربرارسال می گردد که درپوشه inbox یاspam واردمی گردد باکلیک روی لینک مذکورکاربرفعال گشته و پس از آن باواردکردن نام کاربری و کلمه عبور به سیستم اینترنتی وارد می شود. 

 

۳- در این صفحه قطارهایی که مشخصات بلیت درخواستی کاربر را پوشش می‌دهند لیست می‌شود که کاربر قادر است قطار مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر روی دکمه تایید کلیک نماید.

 

۴- در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود کاربر مشخصات مسافرین را وارد نموده و در صورت ارائه غذا در آن قطار، تعداد غذای درخواستی خود را نیز وارد نموده و بانک مورد نظر جهت خرید را انتخاب می‌نماید.

۵- در این مرحله کاربر به صفحه بانکی که خرید از آن را انتخاب نموده بود وارد شده که باید مشخصات کارت بانکی خود را وارد نماید.

 

۶- در پایان و در صورت موفـقیت آمیز بودن عملیات خرید، مشخصات بلیت‌های خریداری شده به کاربر نمایش داده می‌شود.ضمناً این مشخصات به گزارش خریدهای گذشته ارسال می گردد.

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.