کدخبر :578 پرینت
30 مهر 1390 - 11:09

عضو ارشد IEEE جهانی دبیر کمیته علمی ICECC2012 شد

متن خبر

پروفسور علی حسامی ، طی حضور در محل دبیرخانه کنفرانس شهروند الکترونیک و تلفن همراه در نشستی با حضور دکتر محمد قلم چی - دبیر کل کنفرانس - با بررسی‌های علمی سابقه دوره قبلی کنفرانس، به طور رسمی دبیر کمیته علمی ICECC2012 شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ICTPRESS، این استاد دانشگاه یکی از مهم ترین مباحث مطرح در حوزه ICT و فناوری اطلاعات همراه را اعتماد دانسته و گفت: یکی از مهم ترین مباحث روز دنیا فناوری اطلاعات همراه است و مبحث دیگر اعتماد الکترونیکی در حوزه ICT که خوشبختانه کنفرانس شهروند الکترونیک و تلفن همراه با زمینه سازی علمی خصوصاً با برگزاری کنفرانس دوره نخست به دستاوردهای مهمی در این خصوص دست یافته که شایسته است در دومین دوره به خوبی مورد بررسی علمی قرار گیرد.

 

وی با ابراز خرسندی از اینکه متخصصان ICT ایران به موقع به مساله فناوری اطلاعات همراه پرداخته اند گفت : فناوری اطلاعات همراه یا بحث موبایل ICT موضوعی گسترده و قابل بحث است و جایگاه مهمی در فناوری روز جهان دارد، اما کشورهای اندکی به آن پرداخته اند یا دستاورد مهمی در تاین حوزه دارند و این بهترین فرصت برای کشور ایران است تا دستاوردهای علمی و تکنیکی مناسبی را در این حوزه فراهم کرده و الگویی برای دیگر کشورهای جهان شود.

پرفسور حسامی با اشاره به اهمیت کنفرانس شهروند الکترونیک و تلفن همراه از جنبه علمی تاکید کرد : باید تلاش شود تا سطح مقالات ارائه شده به کنفرانس به لحاظ کیفی و علمی بالا باشد و همچنین آنچه خروجی علمی کنفرانس خواهد بود در سطح بین المللی جایگاه مناسبی برای ایران رقم زند.

 

به گزارش ستاد اطلاع رسانی ICECC2012 دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه با محور فناوری اطلاعات همراه ، دی ماه امسال با حضور بزرگان ICT داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.