کدخبر :445 پرینت
11 مهر 1390 - 14:46

گوشی تلفن‌همراه 40 میلیون تومانی در بازار تهران

متن خبر

یکی از فروشندگان گوشی‌های گران قیمت تلفن همراه از عرضه گوشی 40 میلیون تومانی در یکی از مراکز خرید و فروش این کالای ارتباطی خبر داد.

 

به گزارش سازمان خبری فناوی اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) از دنیای اقتصاد، "علی رحب پور" با بیان این مطلب اظهار کرد: گوشی‌های گران قیمت که توسط برندهای معتبری همچون فراری، لامبورگینی، ورتو و غیره طراحی و تولید می‌شوند و با بهای بالای 10 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند مورد تقاضای علاقه‌مندان این نوع گوشی‌ها قرار گرفته است.

 

وی افزود: گوشی‌های گران قیمت و گزاف که بیشتر مورد تقاضای متمولین جامعه قرار می‌گیرد دارای امکانات خاصی نیستند و تنها به دلیل برخورداری از نام صاحب شرکت همچون ورتو، فراری، لامبورگینی، مونت بلاک، دیور و غیره با بهای بالا به فروش می‌رسند.

 

وی تصریح کرد: این نوع گوشی‌ها معمولا دارای صفحه نمایش یاقوت کبود، بدنه ضد خش و دوربین پنج مگاپیکسلی هستند با طراحی خاص و متفاوت از برندهایی همچون نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و غیره تولید می‌شوند.

 

رجب پور گفت: از گوشی‌هایی که با بهای میلیونی در بازار تلفن همراه تهران عرضه می‌شوند می‌توان به مدل‌های مختلف ورتو، TI-FERRARI و DIAMANTS دیور اشاره کرد.

 

وی در پایان گفت: این سه مدل گوشی به ترتیب به بهای هفت، نه و 40 میلیون تومان با گارانتی رسمی خود برند در بازار عرضه می‌شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.