کدخبر :304815 پرینت
02 مرداد 1403 - 10:30

توجه ویژه مخابرات به پروژه فیبرنوری و درآمدزایی از طریق آن

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از توجه ویژه این شرکت به فیبرنوری و درآمدزایی از طریق آن اشاره کرد و گفت: در سال جاری تنها یک‌پنجم درآمدهای مخابرات از محل تلفن ثابت خواهد بود، اما با سیاست‌هایی از جمله اتصال فیبرنوری، استفاده از تلفن ثابت افزایش می‌یابد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر ابراهیم محمود زاده در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح چند نکته درباره عملکرد این شرکت، گفت: کار افزایش سرمایه شرکت مخابرات از محل تجدید ارزیابی املاک این شرکت به وسیله همکاران ما در مجموعه مخابرات ایران و همراه سایر واحدها صورت گرفت و احتمالاً تا یک ماه آینده بعد از توافق با سازمان خصوصی‌سازی، مجمع افزایش سرمایه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هدف‌گذاری بر روی نظام حسابداری شرکت و شفاف‌سازی و مانیتور کردن حساب‌های شرکت گفت: عزم هیات مدیره، مدیرعامل، مسئولان اجرایی شرکت و خواسته سهامداران، تلاش برای این بود که حتماً سود خالص داشته و مثبت باشیم که این امر، تحقق پیدا کرد که ناشی از یک کار جمعی ارزشمند بود.

وی همچنین از سود عملیاتی در هدف‌گذاری برنامه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: برای رسیدن به سود عملیاتی باید روی توسعه، تغییر و تحول در شرکت مخابرات ایران که از سال گذشته آغاز شد و ظرفیت‌سازی برای فیبرنوری، تمرکز کنیم.

دکتر محمودزاده تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری همکاران مناطق مخابراتی در سراسر کشور، ظرفیت‌سازی خوبی در قالب مشوق‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هدف پوشش در مناطق، صورت گرفته است اما باید این ظرفیت با استفاده از منابع داخلی به اتصال تبدیل و ارتباط تبدیل شود تا آرپوی مناسب ایجاد کند که این هم خودش برای شرکت، وضعیت خوبی را فراهم خواهدکرد.

وی با اعلان اینکه ما پیش‌بینی رشد ۳۰ درصدی درآمد عملیاتی برای بودجه سال ۱۴۰۳ را داریم، گفت: دو تغییر جدی خواهیم داشت یکی در بخش فناوری و یکی در بخش بازار و مدل کسب‌وکار مخابرات ایران که در این راستا باید طیف محصولات و سرویس‌هایی با خدمات گسترده‌تر و با استفاده از فناوری‌های جدیدتر و خدمات بهتر داشته باشیم‌.

رئیس هیات مدیره مخابرات همچنین از توجه ویژه این شرکت به فیبرنوری و درآمدزایی از طریق آن اشاره کرد و گفت: در سال جاری تنها یک‌پنجم درآمدهای مخابرات از محل تلفن ثابت خواهد بود اما با سیاست‌هایی از جمله اتصال فیبرنوری، استفاده از تلفن ثابت افزایش می‌یابد و بازار را به سمت تلفن ثابت برگردانده تا سرعت و کاهش هزینه را موجب شود.

انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.