کدخبر :307589 پرینت
26 شهریور 1403 - 08:42

تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری استان چهارمحال و بختیاری

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری خوبی که از سوی شهرداری، رسانه ها و علی الخصوص مردم استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، شاهد تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری هستیم و ان شالله بستر آن در شهر بروجن تا دو ماه آینده ایجاد می شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بهنام امانی با اشاره به اینکه پروژه فیبر نوری در حال حاضر در دو شهر بروجن و شهرکرد در حال اجرا است، گفت: پروژه فیبرنوری شهر بروجن همزمان با هفته دولت در شهر بروجن آغاز شد و تاکنون پنج کیلومتر حفاری انجام و هفت عددFAT نصب شده است.

وی افزود: پیمانکار مربوطه با به کار گیری چند دستگاه ترنچر در سطح شهرکرد در حال اجرای عملیات حفاری است و تاکنون حدود 40 کیلومتر حفاری، 25 کیلومتر بتن ریزی و آسفالت انجام، 254 عددFAT و 28 کابینت شهری نصب کرده است.

وی افزود: با همکاری خوبی که از سوی شهرداری، رسانه ها و علی الخصوص مردم شریف استان وجود دارد، شاهد تسریع در اجرای پروژه هستیم و ان شالله بستر فیبر نوری در شهر بروجن تا دو ماه آینده ایجاد می شود.

سرپرست ارتباطات استان چهارمحال و بختیاری گفت: مخابرات استان نیز در حال حاضر در شهر بروجن اقدام به اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها کرده است که بعد از ایجاد بستر مذکور، مردم شهر بروجن می توانند از هریک از اپراتورهای مربوطه نسبت به خرید سرویس اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.