کدخبر :307697 پرینت
27 شهریور 1403 - 20:57

بیشترین جستجوی ایرانیان در سال ۱۴۰۳ چه بوده است؟

بر اساس داده های گوگل ترندز، بیشترین جستجوی ایرانیان در سال ۱۴۰۳، مربوط سانحه سقوط بالگرد شهید جمهور سیدابراهیم رئیسی بوده است که از اردیبهشت‌ماه تاکنون در گوگل بالای ۳۰ میلیون جستجو شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، یکی از ابزارهای جستجوگر محبوب در دنیا گوگل است که تنها در کسری از ثانیه می‌توان اطلاعات مورد نیاز در هر مقوله‌ای را از طریق آن به دست آورد، اما بیشترین جستجوی ایرانیان در سال ۱۴۰۳ در این مرورگر به چه موضوعاتی اختصاص داشته است؟

کارشناسان فعال در این زمینه در یک فهرست مجزا و مرتب بیشترین جستجوی ایرانیان را معرفی کرده‌اند.

در این فهرست بیشترین میزان از جستجو متعلق به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید سیدابراهیم رئیسی بوده است که این موضوع از اردیبهشت‌ماه تاکنون در گوگل بالای ۳۰ میلیون جستجو را ثبت کرده است.

از دیگر موضوعات پر جستجوی کاربران ایرانی در گوگل پیرامون تقابل رژیم غاصب صهیونیستی با ایران می‌باشد. این موضوع نیز تاکنون بیش از ۲۵ میلیون بار بازدید داشته است.

در این بین در فهرست محتواهای مذهبی بیشترین میزان از جستجو را زیارت عاشورا و دعای مجیر به خود اختصاص داده است.

بطور کلی داده‌های مفید و مرتبط با مسائل روز بیشتر در ایران مورد بررسی قرار می‌گیرند. از دیگر موضوعات با سرچ میلیونی در گوگل در ماه رمضان سال جاری اعمال شب قدر بوده است.

بیشترین جستجوی ایرانیان در سال جدید سامانه تخصیص یکپارچه خودرو نیز بوده است. این عبارت در سال ۱۴۰۲ نیز بسیار جستجو شده بود؛ به همین علت در فهرست سرچ‌های محبوب دو سال گذشته ایرانیان قرار دارد.

هم اکنون در فهرست جستجوهای برتر ایرانیان می‌توان واژه سیل مشهد و بالگرد را مشاهده کرد.

این اطلاعات از طریق گوگل ترندز استخراج و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

اغلب سایت‌های ایرانی نیز به دنبال بهینه‌سازی محتواهای خود مطابق با لیست جدید گوگل ترندز هستند. 

تمامی این کلمات بالای ۱۰ میلیون بار توسط ایرانیان در موتور جستجوگر گوگل سرچ شده‌اند.

آمار جستجوی ایرانیان در موضوعات سیاسی و اقتصادی بالای ۱۰۰ میلیون سرچ بوده است. همچنین موضوعات مرتبط با محصولات آرایشی و بهداشتی بیش از ۵۰ میلیون عنوان شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.