کدخبر :304164 پرینت
20 تیر 1403 - 10:55

ببینید| وزیر ارتباطات مطرح کرد: پیشرفت ۶۴ درصدی شبکه ملی اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: از ابتدای دولت شاخص‌هایی برای پیشرفت شبکه ملی اطلاعات مشخص کردیم و به یک سند رسیدیم که معیار ارزیابی پیشرفت این شبکه است که طبق این سند، این شبکه در ابتدای دولت سیزدهم ۲۰ درصد بود و بهمن سال گذشته به ۶۰ درصد رسیده و هم‌اکنون به ۶۴ درصد رسیده‌ایم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه بیستم تیرماه، گفت: شبکه ملی اطلاعات بیش از یک دهه در کشور دنبال می‌شود و از ابتدای دولت شاخص‌هایی برای پیشرفت این شبکه مشخص کردیم و به یک سند رسیدیم که معیار ارزیابی پیشرفت این شبکه است.

وی ادامه داد: طبق این سند، این شبکه در ابتدای دولت سیزدهم ۲۰ درصد بود و بهمن سال گذشته به ۶۰ درصد رسیده و هم‌اکنون به ۶۴ درصد رسیده‌ایم. کار با جدیت دنبال می‌شود و پیشرفت می‌کنیم.

عیسی زارع پور، افزود: بنده بیش از ۲۸۰ جلسه در این باره برگزار کردم و موضوع را دنبال کردیم. در این سه سال به اندازه یک دهه در این حوزه کار انجام شده است.

وزیر ارتباطات، گفت: تلاش کردیم نیاز کشور با استفاده از سکوهای بومی تأمین شود و از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت کردیم. روزانه حدود ۲۴ میلیون کاربر یکتا از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی استفاده می‌کنند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.