کدخبر :291024 پرینت
23 بهمن 1402 - 23:26

بایدن با وجود نگرانی‌های امنیتی به تیک‌تاک پیوست

کمپین انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به شبکه اجتماعی تیک تاک پیوسته است. این اقدام در حالی صورت گرفته است که کاربرد این اپلیکیشن در اکثر ادارات دولتی آمریکا به دلیل نگرانی‌های امنیتی ممنوع شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا از بی بی سی، کمپین جو بایدن حساب کاربری خود را با شناسه کاربری «@bidenhq» هم‌زمان با برگزاری مسابقه نهایی لیگ ملی فوتبال آمریکایی، سوپر‌باول، راه اندازی کرد.

سوپر باول که یکی از بزرگ‌ترین مسابقات ورزشی جهان است و محبوبیت فوق‌العاده‌ای در آمریکا دارد، همواره با حضور شمار بسیار زیادی از چهره‌های مشهور برگزار می‌شود.

در ویدیوی اولیه پیوستن کمپین انتخاباتی جو بایدن به تیک‌تاک که با زیر نویس "lol hey guys" دیده می‌شود، از بایدن مصرانه در مورد تیم مورد علاقه‌اش در بازی بزرگ سوپر باول سؤال شد.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۲ قانونی را امضا کرد که اکثر دستگاه‌های دولت فدرال را از استفاده از تیک‌تاک منع می‌کند.

چندین ایالت آمریکا نیز ممنوعیت اپلیکیشن اشتراک ویدیوی تیک‌تاک را پذیرفته‌اند.

قانونگذاران از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در ایالات متحده به دلیل نگرانی از اینکه دولت چین ممکن است به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کند، خواستار ممنوعیت این اپلیکیشن که متعلق به شرکت چینی «بایت‌دانس» است، شده‌اند.

با این حال، این سایت همچنان محبوب جوانان در آمریکا است، ترکیب جمعیتی که به پیروزی بایدن در انتخابات گذشته کمک کرد.

دستیاران جو بایدن، به رسانه‌های آمریکایی گفتند که حساب تیک‌تاک بایدن، توسط شخص رئیس جمهوری اداره نمی‌شود، بلکه توسط تیم مبارزات انتخاباتی او اداره می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.