کدخبر :289242 پرینت
06 دی 1402 - 09:10

اتصال 650 روستای استان قزوین به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از اتصال چهار روستای دیگر استان، به اینترنت پرسرعت نسل سه و چهار تلفن همراه خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حجت اله امینی از اتصال چهار روستای دیگر به شبکه ارتباطی کشور خبر داد و گفت: با اتصال این روستاها، در شهرستانهای آوج و قزوین ، جمعیتی بالغ بر 894 نفربه اینترنت پرسرعت تلفن همراه دسترسی خواهند داشت.

امینی افزود: این اقدامات با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از محل اعتبارات دولتی توسعه ارتباطات روستایی (USO) و توسط شرکت ارتباطات همراه اول و با همت مخابرات منطقه قزوین در راستای توزیع عادلانه امکانات ارتباطی، در جهت توسعه مناطق روستایی، دسترسی به خدمات الکترونیکی دولت در قالب شبکه ارتباطی کشور، خدمات آموزشی و همچنین رونق کسب و کارهای روستایی انجام می گیرد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: قانقانلو با 105خانوار و 313 نفر جمعیت در شهرستان آوج، روستاهای ماهین با 124 خانوار و 340 نفر جمعیت، نصیرآباد با 33 خانوار و 90 نفر جمعیت و یمقان با 55 خانوار و 151 نفر جمعیت از بخش طارم سفلی شهرستان قزوین، به روستاهای 20 خانوار دارای اینترنت پرسرعت اضافه شدند.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دراستان قزوین،تصریح کرد: تاکنون از مجموع 698 روستای بالای 20 خانوار استان، بیش از 650 روستا از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شده و باقیمانده نیز در حال اجرای عملیات عمرانی و یا ارتقاء تجهیزات بوده و امیدواریم تا انتهای سال جاری، تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان از طعم شیرین فناوری اطلاعات بهره مند شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.