کدخبر :307922 پرینت
01 مهر 1403 - 15:30

آیکوم: واکی تاکی‌های منفجر شده در لبنان محصول ما نیستند

شرکت ژاپنی آیکوم تأکید کرد که دستگاه‌های بی‌سیم منفجرشده در لبنان از محصولات این شرکت نبوده و مدل‌های مشابه آن تقلبی هستند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پس از آنکه خبرنگار الجزیره گزارش داد که دستگاه‌های منفجرشده در برخی مناطق لبنان از نوع «واکی تاکی آیکوم وی ۸۲» هستند، شرکت ژاپنی «آیکوم» اعلام کرد که بسیار بعید است دستگاه‌های بی سیم منفجرشده در لبنان از محصولات این شرکت باشند.

برچسب‌هایی که «آیکوم» و «ساخت ژاپن» روی آنها نوشته شده بود، در عکس‌های دستگاه‌های «واکی تاکی» استفاده شده در لبنان که چهارشنبه گذشته منفجر شد، مشاهده شده است.

«آیکوم» در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به اطلاعات مختلفی که فاش شد، احتمال این که دستگاه‌های بی‌سیم منفجرشده (در لبنان) از محصولات ما باشند، بسیار کم است.»

«آیکوم» سازنده برند دستگاه‌های واکی تاکی تاکید کرد که از ده سال پیش، تولید انواع دستگاه‌هایبی سیم را که منفجر شدند، متوقف کرده و اکثر مدل‌هایموجود برای فروش، تقلبی هستند.

یوشیکی انوموتو، از مدیران «آیکوم» در این رابطه خاطر نشان کرد: «اگر روشن شود که این محصول اصلی نیست، باید بررسی کنیم که چگونه فردی بمبی شبیه محصول ما ساخته است، اگر هم محصول اصلی باشد، بایدتوزیع آن را ردیابی کنیم تا بفهمیم چگونه سر از آنجا درآورده است.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.