کدخبر :288797 پرینت
25 آذر 1402 - 10:42

ببینید| افزایش سه برابری ظرفیت سرورها و کارت‌های گرافیکی ابر هما با روند افزایشی کوچ کاربران به داخل

مدیرعامل شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما)، گفت: اگرچه برنامه توسعه سه برابری برای افزایش ظرفیت سرورها و کارت‌های گرافیکی ابر هما را برای سال آینده در دستور کار داشتیم، ولی با افزایش روند کوچ کاربران از سرورهای خارجی به ابر هما، به زودی افزایش ظرفیت را اعمال خواهیم کرد.

متن خبر

دکتر متین هاشمی، مدیرعامل شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما) در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، گفت: از ابتدا با سرورهای محدودی کار را شروع کردیم و کم کم این سرورها و کارت‌های گرافیکی را افزایش دادیم و در همین راستا برنامه توسعه‌ای بزرگی برای 1403 داشتیم که حسب درخواست‌های زیاد مشتریان و رضایت آن‌ها و کوچ برخی کاربران از سرورهای خارجی به ابر هما، احتمالا بتوانیم این برنامه را زودتر شروع کنیم.

وی، ادامه داد: از اوایل پاییز فرایند مالی و حقوقی را شروعی کردیم و به زودی افزایش ظرفیت خواهیم داشت و این افزایش ظرفیت ضربدر سه می‌شود، یعنی به سه برابر می رسد.

هاشمی، اظهار کرد: تمرکز ما بر روی هوش مصنوعی است و کمی هم بر روی رندرینگ متمرکز هستیم و شرکت‌هایی که با ما کار می کنند، چند شرکت کوچک و متوسط و دو شرکت بزرگ حوزه هوش مصنوعی هستند.

مدیرعامل شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما)، خاطرنشان کرد: آنچه که مدنظر داشتیم، این بود که چون کار را تازه شروع کردیم، پس مشتریان رضایت کامل را ندارند، اما با گذشت زمان متوجه رضایت کامل مشتریان شدیم و پاسخگویی و خدمات مشتریان و پایداری سرویس ما باعث رضایت مشتریان شد که این امر باعث می‌شود برنامه افزایش ظرفیت را سریع‌تر انجام دهیم.

گفت‌وگو از زهرا طاهری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.