کدخبر :285747 پرینت
10 مهر 1402 - 08:12

اخراج مدیر رسانه‌ای باشگاه ناپولی؛ پیامد انتشار ویدیوی جنجالی تیک‌تاک

باشگاه فوتبال ناپولی با انتشار اطلاعیه‌ای مدیر رسانه‌ای و مسئول کنترل صفحات اختصاصی این باشگاه در شبکه‌های مجازی را به‌ دلیل تمسخر ویکتور اوسیمن، فوق ستاره نیجریه‌ای به‌ دلیل از دست دادن یک ضربه پنالتی مقابل بولونیا، اخراج کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از یورونیوز، باشگاه ناپولی چندی پیش ویدیویی در تیک‌تاک در مورد تمسخر مهاجم نیجریه‌ای به‌ دلیل از دست دادن یک ضربه پنالتی مقابل بولونیا به اشتراک گذاشت.

در روزهای گذشته از سوی حساب کاربری باشگاه ناپولی ویدیویی در مورد تمسخر مهاجم نیجریه‌ای به‌دلیل از دست دادن یک ضربه پنالتی مقابل بولونیا، در «تیک‌تاک» به اشتراک گذاشته شد؛ ویدیویی که انتقاد شدیدی را از سوی ایجنت اوسیمن برانگیخت و او این حرکت باشگاه را غیرقابل قبول دانست.

تارنمای ایتالیایی «کالچو مرکاتو» در گزارشی نوشت که فورتینو، سازنده محتوای کلیپ‌های جنجالی منتشر‌شده در تیک‌تاک نبوده است اما به دلیل اینکه قصور رخ داده در حوزه تحت نظارت او بوده، مجبور به ترک ناپولی شده است.

در ادامه این گزارش آمده است که فورتینو از اوسیمن به‌دلیل انتشار این دو کلیپ عذرخواهی کرد، اما این باعث نشد که اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی از خطای او بگذرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.